Bally Wulff na IMA 2007 w Düsseldorfie
Niemiecki Bally Wulff zaprezentuje w Düsseldorfie jeszcze bogatszą gamę swoich produktów przeznaczonych na eksport niż w latach ubiegłych. Prezentacja firmy będzie odbiciem jej sukcesów na rynkach włoskim i hiszpańskim.
Niemiecki Bally Wulff zaprezentuje w Düsseldorfie jeszcze bogatszą gamę swoich produktów przeznaczonych na eksport niż w latach ubiegłych. Prezentacja firmy będzie odbiciem jej sukcesów na rynkach włoskim i hiszpańskim, gdzie zajmuje wysokie pozycję w rankingach firm najbardziej innowacyjnych. Na powierzchni ok. 1000 mkw Bally Wulff pokaże swoje najnowsze produkty przeznaczone na rynek eksport i na, rodzimy dla firmy, rynek niemiecki.
Rynki krajów ościennych dla Niemiec są postrzegane jako najważniejsze dla przyszłego rozwoju firmy, jest więc oczywiste, że Bally Wulff stawia właśnie an export podczas targów w Niemczech. Utrzymująca się pozycja lidera na rynku hiszpańskim w dziedzinie gier wideo, stała się inspiracją dla firmy: “Mamy zamiar utrzymać dalszy rozwój naszej pozycji jako europejskiego gracza” podkreślił Tim Wittenbecher, szef ds exportu Bally Wulff.
Przychody z samego eksportu wzrosły trzykrotnie w porównaniu z rokiem poprzednim. Na targach firma zaprezentuje więc m.in. dwa najnowsze produkty przeznaczone na rynek hiszpański: “Lejano Oeste Rodillos” oraz “La Bruja” (hiszp. wiedźma, czarownica), gra wideo, która najlepiej pokaże poziom innowacji firmy.
Bally Wulff
Więcej Automaty
Drugie kasyno online coraz bliżej? Po słowach ministra pojawiają się kolejne potwierdzenia
Minister Aktywów Państwowych Wojciech Bałczun oficjalnie przyznał, że Totalizator Sportowy rozważa uruchomienie nowych kasyn internetowych pod innymi markami. To pierwsze potwierdzenie na tak wysokim szczeblu, że Total Casino nie musi pozostać jedyną państwową marką w segmencie legalnego hazardu online.