Bally Wulff na IMA 2007 w Düsseldorfie
Niemiecki Bally Wulff zaprezentuje w Düsseldorfie jeszcze bogatszą gamę swoich produktów przeznaczonych na eksport niż w latach ubiegłych. Prezentacja firmy będzie odbiciem jej sukcesów na rynkach włoskim i hiszpańskim.
Niemiecki Bally Wulff zaprezentuje w Düsseldorfie jeszcze bogatszą gamę swoich produktów przeznaczonych na eksport niż w latach ubiegłych. Prezentacja firmy będzie odbiciem jej sukcesów na rynkach włoskim i hiszpańskim, gdzie zajmuje wysokie pozycję w rankingach firm najbardziej innowacyjnych. Na powierzchni ok. 1000 mkw Bally Wulff pokaże swoje najnowsze produkty przeznaczone na rynek eksport i na, rodzimy dla firmy, rynek niemiecki.
Rynki krajów ościennych dla Niemiec są postrzegane jako najważniejsze dla przyszłego rozwoju firmy, jest więc oczywiste, że Bally Wulff stawia właśnie an export podczas targów w Niemczech. Utrzymująca się pozycja lidera na rynku hiszpańskim w dziedzinie gier wideo, stała się inspiracją dla firmy: “Mamy zamiar utrzymać dalszy rozwój naszej pozycji jako europejskiego gracza” podkreślił Tim Wittenbecher, szef ds exportu Bally Wulff.
Przychody z samego eksportu wzrosły trzykrotnie w porównaniu z rokiem poprzednim. Na targach firma zaprezentuje więc m.in. dwa najnowsze produkty przeznaczone na rynek hiszpański: “Lejano Oeste Rodillos” oraz “La Bruja” (hiszp. wiedźma, czarownica), gra wideo, która najlepiej pokaże poziom innowacji firmy.