Bejeweled Sega
Sega zabrała się za klejnoty i wygląda na to, że wyważa otwarte drzwi. Znana z PC-tów gra Bejeweled, sprzedana, a właściwie pobrana w 500 mln egzemplarzy trafia na rynek coin-op jako automat widemption, czyli wideo redemption.
Bejeweled Sega
2012-01-10
Sega zabrała się za klejnoty i wygląda na to, że wyważa otwarte drzwi. Znana z PC-tów gra Bejeweled, sprzedana, a właściwie pobrana w 500 mln egzemplarzy trafia na rynek coin-op jako automat widemption, czyli wideo redemption. Na touchscreenach sparzyło się już wiele spółek, ostatnio chociażby Funworld i Sega wyraźnie leci jak ćma do ognia. Co z tego, że ładnie wyglądający automat, że proste zasady gry, że program, w który uwielbiają grać kobiety? Moim zdaniem zarobić się na tym nie da. Wiara w to, że jak coś jest hitem na komórce, konsoli, czy PC, zatrybi na rynku coin-op jest dość naiwna. Zresztą oceńcie sami.
Bejeweled wyposażono w 15 calowy, dotykowy ekran LCD, umieszczony na topie wrzutnik i dystrybutor biletów. Gramy dotykając diamenty, szafiry etc., leżące obok siebie. Zamieniają się one wtedy miejscami. Skojarzenie trzech takich samych kryształów powoduje ich zniknięcie. Inne spadają na ich miejsce. Jeśli uda się zlikwidować cztery, lub pięć, gracz otrzymuje bonus w postaci biletów. Automaty można łączyć, a gracze mogą ze sobą rywalizować.
Wymiary poczwórnego Bejeweled to: GxSxW 750x1510x2210mm.