Betclic sponsorem głównym Polskiego Konkursu Fotografii Sportowej
Betclic został sponsorem głównym XI edycji Polskiego Konkursu Fotografii Sportowej organizowanej przez agencję fotograficzną Press Focus. W ramach współpracy poza standardowymi kategoriami przeznaczonymi dla profesjonalistów i amatorów, każdy zainteresowany będzie miał także możliwość przesłania zgłoszenia w specjalnej kategorii Betclic – „Kibicem się jest”, w której wybrane zostaną najlepsze zdjęcia oddające emocje związane z kibicowaniem.

Polski Konkurs Fotografii Sportowej nagradza amatorów i profesjonalistów, którzy w najpiękniejszy i najbardziej wiarygodny sposób zatrzymują na swych zdjęciach niepowtarzalne chwile związane ze sportem. W poprzedniej edycji nadesłano ponad 3 000 zdjęć a w tym roku nagradzane będą zdjęcia wykonane w całym 2024 roku. Zgłoszenia do tegorocznej edycji wystartowały 18 lutego.
Tegoroczna edycja będzie wyjątkowa za sprawą specjalnej kategorii „Kibicem się jest”, która przeniesie punkt ciężkości ze sportu na oglądających go kibiców. Swoje zdjęcia będą mogli przesyłać zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści.
– Nasza współpraca z Press Focus przy Polskim Konkursie Fotografii Sportowej to kolejny krok w konsekwentnie budowanej strategii marketingowej Betclic. W najnowszej kampanii wizerunkowej – Kibicem się jest, podkreślamy znaczenie tych, bez których nie ma prawdziwych sportowych emocji – kibiców. Wierzymy, że współpraca z najważniejszym wydarzeniem dla branży fotografii sportowej w Polsce jest idealną okazją, by nagrodzić najlepiej opowiedziane obrazem historie. Zarówno te sportowe jak i kibicowskie – powiedział Adrian Sztuk, Brand Manager Betclic Polska.
Zdjęcia nagradzane będą w kategoriach: zdjęcie pojedyncze, portfolio oraz w kategorii specjalnej „Kibicem się jest”. Za wybór najlepszych prac odpowiadać będzie jury złożone z zawodowych fotoreporterów w składzie: Adam Warżawa (PAP), Jerzy Kleszcz (Przegląd Sportowy), Andrej Isakovic (AFP), Jakub Porzycki oraz Adam Nurkiewicz.
Autorzy najlepszych prac otrzymają nagrody pieniężne oraz rzeczowe, przewidziana jest także nagroda specjalna w postaci autorskiej wystawy w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie.
– Cieszymy się, że w tym roku nasz konkurs wspiera marka, której inwestycje w rozwój sportu są wpisane w DNA. Wierzymy, że na sponsorowaną przez Betclic kategorię „Kibicem się jest” wpłynie mnóstwo przepełnionych emocjami zdjęć zrobionych przez zawodowych fotoreporterów jak i amatorów – powiedział Norbert Barczyk, organizator konkursu.
Ogłoszenie wyników, przekazanie nagród oraz wystawa zdjęć odbędzie się podczas uroczystej gali na Stadionie Śląskim w Chorzowie 16 kwietnia 2025 roku.
Oficjalna strona konkursu oraz zapisy dostępne są pod linkiem – https://pkfs.pl/

redakcja
Więcej Bukmacherka
Nie zawsze jest pięknie. Co odstrasza potencjalnych sponsorów sportu?
Choć nie brakuje podmiotów, które angażują się w sponsoring sportu, sytuacja na rynku nie zawsze wygląda dobrze. Co sprawia, że potencjalni zainteresowani wstrzymują decyzję o inwestycjach? Gdzie występują największe bariery, z którymi trzeba poradzić w pierwszej kolejności? Na ten temat debatowali uczestnicy panelu “Druga strona medalu – dlaczego sponsoring sportowy…

![Bartosz Malaka: Grand Chess Tour i Poland Dart Masters są ikonami Superbetu [WYWIAD]](https://interplay.pl/content/uploads/2025/03/B.-Malaka-768x366.png)

