Betclic szuka Social Media Managera
Jeden z największych bukmacherów w Europie zamieścił swoje ogłoszenie na portalu www.pracasport.pl. Sprawa jest całkiem standardowa, ponieważ podano wymagania, zadania w pracy, a także zarysowano obraz, jak taka praca miałaby wyglądać.
Pozniżej zamieszczamy najważniejsze zadania:
– Zarządzanie wszystkimi mediami społecznościowymi na polskim rynku.
– Opracowanie strategii na wszystkich kanałach Social Mediów w Polsce. Chodzi tutaj o minitorowanie profilów, nawiązywanie intreakcji z graczami, organizowanie konkursów, pisanie o nowościach, promocjach itd.
– Tworzenie regularnych treści takich jak: zdjęcia, teksty, filmy
– Zarządzanie partnerami.
– Tworzenie strategii komunikacji.
– Wspópraca z innymi działami i oddziałami.
Wymagania są natomiast takie:
– Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
– Miłość do sportu, która poparta jest wiedzą.
– Podstawowa znajmość Photoshopa i innych programów graficznych.
– Język angielski i polski na bardzo dobrym poziomie.
Jeśli ktoś jest zainteresowany, CV powinien wysłać w języku angielskim [KLIK].
Cóż, ogłoszenie jest całkiem standardowe, ale na pewno ciekawe, bo pokazuje, że "Betclic" zamierza poważnie traktować polski rynek.