20.08.2025 11:53

Betclic w chmurach – obiad, który przenosi kibicowanie na wyższy poziom

Piłkarskie emocje unoszą się w powietrzu – to slogan, który możemy często usłyszeć z ust komentatorów, relacjonujących zawody sportowe. Na żywo przekonają się o tym fani hiszpańskiej piłki, kibice Meczu Miesiąca Betclic 1. Ligi pomiędzy Wisłą Kraków a Śląskiem Wrocław oraz ambasadorzy Betclic. Obejrzą oni swoje spotkania z niezwykłej platformy umieszczonej na wysokości 50 metrów, delektując się pysznym jedzeniem przygotowanym przez szefa kuchni.

Udostępnij
Betclic w chmurach – obiad, który przenosi kibicowanie na wyższy poziom

W sobotę pierwsza grupa wybranych w konkursie kibiców wyląduje w chmurach i obejrzy spotkanie Barcelona – Levante w towarzystwie znanego YouTubera – Footrolla oraz Tomka Ćwiąkały. Całość watchparty transmitowana będzie na kanale YouTube Betclic. Z kolei dla lokalnych fanów piłki nożnej w niedzielę planowany jest wjazd na Mecz Miesiąca pomiędzy Wisłą Kraków a Śląskiem Wrocław. Cała konstrukcja podniebnej restauracji stanie tuż przy stadionie Białej Gwiazdy, a dzięki lokalizacji i wysokości uczestnicy będą mogli cieszyć się widokiem na boisko w trakcie całego spotkania. Równolegle mecz transmitowany będzie również na ekranach, tak aby żaden z kibiców nie przegapił ani minuty rywalizacji. Wśród zaproszonych gości znajdzie się m.in. Damian Bąbol – dziennikarz i influencer.

Za organizację atrakcji odpowiada Betclic – sponsor tytularny rozgrywek Betclic 1., 2., 3. ligi piłkarskiej.

– Chcieliśmy stworzyć dla kibiców coś świeżego, co tak jak dobrze znane Betclicowe jacuzzi, pozostanie na długo w ich pamięci. Nasza wariacja “Dinner in the Sky” to połączenie emocji sportowych i kulinarnych doznań. Cieszymy się, że możemy podarować fanom kolejne, unikatowe doświadczenie i organizować podobne akcje w ramach kampanii “Kibicem się jest”, by dalej doceniać fanów, bez których ten sport straciłby swoją magię – mówił Bartłomiej Płoskonka, Country manager Betclic Polska.

Udział w tych wydarzeniach możliwy jest wyłącznie poprzez konkursy w social mediach organizowanych przez sponsora tytularnego 1. Ligi – Betclic – oraz na kanałach Wisły Kraków. Dodatkowo na kibiców obecnych na stadionie Białej Gwiazdy czeka konkurs w przerwie meczu. W aplikacji Betclic dostępna będzie także rozszerzona oferta kursowa na Mecz Miesiąca Betclic 1. Ligi oraz zakłady specjalne zaproponowane przez influencerów.

Udostępnij
redakcja

redakcja