Betclic wspiera „Tetryków” – jeden z najciekawszych duetów sportowych w polskim internecie
Betclic nawiązał współpracę z Jakubem Olkiewiczem i Leszkiem Milewskim, twórcami popularnego kanału „Tetrycy”. Umowa podpisana na rok zakłada obecność dziennikarzy w autorskich projektach bukmachera, materiałach wideo oraz mediach społecznościowych marki. Dzięki partnerstwu do fanów powróci także uwielbiany format „Uniwersum Ekstraklasy”.
„Tetrycy” od lat stanowią wyjątkowy głos w polskim futbolu. Olkiewicz i Milewski, związani wcześniej m.in. z Weszło i Goal.pl, zbudowali wierną społeczność internetową, przyciągającą oryginalnym stylem i świeżym spojrzeniem na piłkę nożną. Ich znak rozpoznawczy to połączenie rzetelnej wiedzy z charakterystycznym humorem i dystansem.
– Leszek i Kuba udowadniają, że o futbolu można mówić inaczej – lekko, ale z pasją i kompetencją. To podejście doskonale wpisuje się w DNA Betclic, gdzie autentyczność i zaangażowanie społeczności stawiamy na pierwszym miejscu. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne projekty dostarczą kibicom mnóstwo wartości i emocji – podkreśla Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
– Z Betclic znamy się od ponad roku, współpracowaliśmy razem jeszcze na Goal.pl i szybko dało się wyczuć, że to coś więcej niż współpraca. Nadajemy na tych samych falach, mamy podobne podejście do piłki, czyli tak samo rozumiemy, że mówienie o futbolu bez zadęcia, z humorem, jest najbardziej naturalne – tak rozmawia się o piłce z przyjaciółmi – dodali Tetrycy.
Do grona ambasadorów Betclic „Tetrycy” dołączają obok uznanych twórców, takich jak Tomasz Ćwiąkała, Michał Pol, Footroll czy Mateusz Gamrot. Marka wspiera również najpopularniejszych influencerów świata gamingu, m.in. Lacha, Parisa Platynova i Piotra „Izaka” Skowyrskiego.
redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.