29.10.2025 17:04

Betclic z kampanią „Możesz wygrywać jeszcze więcej” – AI, innowacja i emocje kibicowania

Betclic, jeden z liderów polskiego rynku bukmacherskiego, po raz kolejny udowadnia, że łączy technologię z emocjami sportu. Marka zaprezentowała nową kampanię „Możesz wygrywać jeszcze więcej”, stworzoną we współpracy z agencją 45AI – AI-native agencją kreatywno-produkcyjną.

Udostępnij
Betclic z kampanią „Możesz wygrywać jeszcze więcej” – AI, innowacja i emocje kibicowania
Autor zdjęcia: Betclic

Nowa kampania promuje unikalną ofertę Betclic – „Grę bez podatku”, „Multiboost” oraz „Bezpieczny wynik” – i została zrealizowana w całości przy wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji. AI zostało zastosowane na każdym etapie – od strategii i kreacji po finalną produkcję wideo. Proces twórczy połączył precyzję technologii z ludzką kreatywnością, pozwalając oddać emocje sportu w nowej, ekspresyjnej formie.

– W naszej strategii marketingowej zawsze szukamy nowych ścieżek i rozwiązań. Mocno wierzymy w AI jako narzędzie, które już dziś daje zupełnie nowe możliwości, również w zakresie kreacji i komunikacji. Liczę, że nowa kampania pokaże, jak wiele możemy osiągnąć dzięki współpracy ludzi i AI, ale też zyska uznanie i sympatię odbiorców – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.

Imponujący realizm

Dynamiczne ujęcia meczu, realistyczne ruchy zawodników i złożona fizyka gry powstały z wykorzystaniem generatywnych modeli AI – m.in. MidJourney, Runway, Veo3 czy Flux. Wszystkie elementy dźwiękowe, od efektów po specjalnie skomponowaną piosenkę, również zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję. W efekcie powstał pierwszej projektu AI o takiej skali w branży bukmacherskiej, łączący emocje sportu z nowoczesną narracją wizualną.

– W 45AI wierzymy, że przewaga w pracy kreatywnej wynika z połączenia technologii i ludzkiej kreatywności. Tym razem chcieliśmy sprawdzić, czy jesteśmy w stanie opowiedzieć emocje meczu piłkarskiego w sposób zupełnie nowy, przy użyciu wyłącznie narzędzi AI. Wymagało to odwagi, testowania kilkudziesięciu modeli i nieustannego iterowania, ale też dawało ogromną swobodę twórczą. Co najważniejsze, proces był w pełni transparentny – klient na bieżąco uczestniczył w każdej decyzji kreatywnej. To dowód, że współczesna produkcja AI może być zarówno kontrolowalna, jak i niesamowicie ekspresyjna – mówi Maciej Dobrodziej, Partner 45AI.

– Ale żadne narzędzie nie miałoby znaczenia bez wyjątkowego ludzkiego pierwiastka, bez zespołu agencji i zaufania klienta. To właśnie to sprawiło, że technologia stała się środkiem do stworzenia angażującego i emocjonalnego kontentu.

Kolejna taki projekt

Innowacja jest wpisana w DNA Betclic, ale równie ważne jak technologia są dla marki emocje – zwłaszcza te, w których centrum znajduje się kibic. Niezależnie od wielkości klubu, klasy rozgrywkowej czy dyscypliny, w strategii Betclic to właśnie fani są sercem sportu. W ramach platformy „Kibicem Się Jest” Betclic konsekwentnie tworzy projekty, które łączą kreatywność, pasję i doświadczenie kibicowania. To z tej filozofii narodziły się tak głośne akcje jak nominowana do nagród branżowych FANna – jacuzzi przy linii bocznej, które stało się globalnym viralem, Dinner in the Sky – kolacja unosząca kibiców ponad boiskiem, oraz POLecimy do mistrza – dostarczenie Pucharu dla Mistrza Betclic 1. Ligi… helikopterem. Każdy z tych projektów pokazuje, że w Betclic innowacja zawsze idzie w parze z emocjami.

Spoty reklamowe można obejrzeć tutaj: wersja 40 sek: https://youtu.be/0xkLcqPU8To


Udostępnij
redakcja

redakcja