Betclic z prestiżowym wyróżnieniem
Z poniedziałkowej gali Klub Twórców Reklamy KTR Betclic wrócił z czterema wyróżnieniami (jednym złotymi i srebrnym oraz dwoma brązowymi) dla kampanii "Płaciliśmy podatki od zawsze" w kategorii Craft Video.
„To dla nas absolutny rekord i ogromna radość, że projekt, w który tak mocno uwierzyliśmy, został doceniony przez branżę marketingową w Polsce. Nasze kampanie od kilku lat są zauważane i wyróżniane na najważniejszych konkursach marketingowych w Polsce i na świecie. Osobiście cieszy mnie fakt, że tegoroczne jury KTR doceniło nominacjami również nasz projekt sponsoringowy (Pani Renia) i produkcje Betclic Studios (Tame the flame – Michał Korzewski oraz Stereopsis. Historia Karola Bieleckiego – Michał Sierakowski). To dla nas kolejny, jasny sygnał, że wybraliśmy właściwy kurs w naszej komunikacji marketingowej” – napisał

Kłaniam się nisko całej polsko-portugalskiej ekipie pracującej przy kampanii – uwielbiam Was, jesteście najlepsi!” – dodał Sztuk.

redakcja
Więcej Bukmacherka
Olgierd Cieślik w zarządzie STS. Wzmocnienie operacyjne
Istotne zmiany na początku grudnia w strukturach zarządczych STS. Do zespołu dołączył menedżer z wieloletnim stażem w sektorze rozrywki, obejmując nadzór nad kluczowymi procesami biznesowymi. Decyzja ta wpisuje się w szerszą strategię integracji oraz optymalizacji działań w ramach międzynarodowej grupy Entain CEE.