Betclic z prestiżowym wyróżnieniem
Z poniedziałkowej gali Klub Twórców Reklamy KTR Betclic wrócił z czterema wyróżnieniami (jednym złotymi i srebrnym oraz dwoma brązowymi) dla kampanii "Płaciliśmy podatki od zawsze" w kategorii Craft Video.
„To dla nas absolutny rekord i ogromna radość, że projekt, w który tak mocno uwierzyliśmy, został doceniony przez branżę marketingową w Polsce. Nasze kampanie od kilku lat są zauważane i wyróżniane na najważniejszych konkursach marketingowych w Polsce i na świecie. Osobiście cieszy mnie fakt, że tegoroczne jury KTR doceniło nominacjami również nasz projekt sponsoringowy (Pani Renia) i produkcje Betclic Studios (Tame the flame – Michał Korzewski oraz Stereopsis. Historia Karola Bieleckiego – Michał Sierakowski). To dla nas kolejny, jasny sygnał, że wybraliśmy właściwy kurs w naszej komunikacji marketingowej” – napisał

Kłaniam się nisko całej polsko-portugalskiej ekipie pracującej przy kampanii – uwielbiam Was, jesteście najlepsi!” – dodał Sztuk.

redakcja
Więcej Bukmacherka
Superbet Group zmienia nazwę na Super Technologies. Rebranding grupy kapitałowej
Superbet Group ogłosił globalny rebranding, w ramach którego cała grupa kapitałowa będzie działać pod nową nazwą Super Technologies. Jak podaje "Gambling Insider", zmiana ma odzwierciedlać strategiczną transformację firmy – od operatora zakładów sportowych w kierunku szeroko pojętej technologicznej platformy rozrywki cyfrowej.