Betcris o końcu umowy z Pogonią: osiągnęliśmy swoje cele
Przez dwa ostatnie sezony logo firmy Betcris widniało na froncie koszulek klubu ze Szczecina. W tym czasie Kamil Grosicki i koledzy awansowali do europejskich pucharów czy walczyli w finale Pucharu Polski na stadionie PGE Narodowym. Niedawno klub wydał oświadczenie, w którym poinformował o zakończeniu współpracy.
„Czasem przychodzi taki moment, gdy trzeba już spojrzeć w inną stronę. To nie zmienia jednak szacunku i wdzięczności za czas spędzony u swojego boku. Dziękujemy za to”, napisano m.in. na oficjalnej stronie klubu.
Przedstawiciel Betcris podkreśla, że ta umowa była dla firmy szczególnie ważna w czasie wchodzenia na polski rynek. – Umowa była od początku zawarta na dwa sezony i wygasła w sposób naturalny. Zawieraliśmy ją, wchodząc na polski rynek i naszym celem było zbudowanie świadomości marki Betcris wśród kibiców. To się udało, bo w tym czasie Pogoń odnosiła sukcesy, grała w pucharach, walczyła o tytuły w Polsce – mówi Interplay.pl Jacek Jakubowski, Prezes Zarządu Betcris.
📅To były bardzo intensywne i udane 2 lata!
🩵❤️Cieszymy się, że mogliśmy iść w tym czasie z granatowo-bordowymi ramię w ramię!
⚽️@PogonSzczecin – DZIĘKUJEMY! Życzymy powodzenia w nowym sezonie i trzymamy kciuki za jak najlepsze występy! pic.twitter.com/rPSdliGJSe— Betcris Polska (@BetcrisPL) July 1, 2024
To nie była jedyna aktywność sponsorska legalnego bukmachera na polskim rynku. Betcris wspierał także Zagłębie Sosnowiec, siatkarską Asseco Resovię, piłkarzy ręcznych Industrii Kielce czy kilka portali o tematyce piłkarskiej. Wiadomo też, że umowa ze spadkowiczem z pierwszej ligi również nie będzie kontynuowana.
⚽️Dziękujemy @zaglebie_eu za współpracę!🤝
⚽️Miniony sezon nie należał do najłatwiejszych, ale trzymamy kciuki i wierzymy w szybki powrót do pierwszej ligi, a następnie – do Ekstraklasy! pic.twitter.com/hQSWKfvRnD— Betcris Polska (@BetcrisPL) July 2, 2024
Czy efekt sponsorowania Pogoni Szczecin było widać w liczbach? – Kibice Pogoni Szczecin zakładali u nas konta. Widzieliśmy to po linkach aktywacyjnych, z których korzystali. Zwiększyła się przede wszystkim liczba naszych klientów z województwa zachodniopomorskiego. Niektórzy zainteresowali się nami, widząc np. reklamę na stadionie, czy wpisali naszą nazwę w wyszukiwarce – dodaje Jakubowski.
Bukmacher być może jeszcze wróci do takiej formy reklamy, jaką jest sponsorowanie klubów piłkarskich.
– Nie stosujemy tak agresywnych kampanii jak np. Betclic. Być może wrócimy na koszulki klubu piłkarskiego, wszystko zależy od obrotów. Trwa piłkarskie Euro, niedługo rusza nowy sezon piłkarskich lig w Polsce i Europie. Na razie nasze wyniki są dla nas satysfakcjonujące, biorąc pod uwagę bardzo agresywną i zapewne kosztowną kampanię konkurencji – podsumowuje nasz rozmówca.