17.01.2022 19:30

Betcris poszerza portfolio sponsoringowe w Peru i Meksyku

Betcris kontynuuje, zgodnie ze swoją strategią, umacnianie się w roli lidera operatora zakładów sportowych i konsekwentnie realizuje cel nawiązywania partnerskich współprac z wiodącymi światowymi organizacjami.  Firma aktualnie jest zaangażowana w sponsoring  kilku drużyn sportowych, a także może pochwalić się tytułem oficjalnego sponsora NFL i MLB na rynku Ameryki Łacińskiej. Oczywiście aspiracje Betcris sięgają jeszcze dalej. Wraz z początkiem nowego, 2022 roku została zaprezentowana kolejna kluczowa współpraca w ramach rozrastającego się portfolio. Betcris i Pachuca Football Club podpisały umowę, na bazie której firma została oficjalnym partnerem bukmacherskim meksykańskiego klubu.

Betcris poszerza portfolio sponsoringowe w Peru i Meksyku

Ten sojusz to potwierdzenie zaangażowania Betcris w rynek meksykański, gdzie firma od pewnego czasu jest obecna jako sponsor Club Atlante i meksykańskiej reprezentacji w piłce nożnej.

Pachuca dołącza do rodziny Betcris z naprawdę godnym pozazdroszczenia CV, zawierającym sześć mistrzowskich tytułów kraju oraz pięć triumfów w Lidze Mistrzów CONCACAF. Ponadto, Pachuca jako pierwszy klub z Meksyku aż czterokrotnie uczestniczyła w Klubowym Pucharze Świata organizowanym przez FIFA, w 2017 roku zajmując trzecie miejsce.

José Edwin Villarreal, globalny dyrektor marketingu Betcris zasugerował, że: „To prawdziwa przyjemność móc rozpocząć współpracę i stać się częścią rodziny Pachuca Tuzos. Jesteśmy podekscytowani tym faktem i jako Betcris liczymy na długotrwałe partnerstwo. Zdajemy sobie sprawę, że tego typu współpraca przyciąga uwagę na szeroką skalę. Dlatego wkraczamy w ten projekt pełni entuzjazmu, optymizmu i z perspektywą dokonania wszelkich starań, by było to wieloletnie zaangażowanie.

Z kolei Armando Martínez Patiño, prezes Club Pachuca skomentował, że: „bardzo ważną kwestią dla klubu jest dobór sponsorów na podstawie kluczowych wspólnych cech, a w przypadku Betcris dostrzegam ich wiele – po pierwsze wartości, po drugie duma z powodu bycia firmą wywodzącą się z obszaru Ameryki Łacińskiej. Identyfikujemy się z Betcris, ponieważ rywalizuje z największymi operatorami zakładów wzajemnych na świecie i odgrywa kluczową rolę w branży. Jesteśmy zaszczyceni, że pozyskaliśmy współpracę z jednym z największych bukmacherów, który jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Meksyku, a także regionalnym sponsorem NFL i MLB, co oczywiście dodaje prestiżu.”

Strategiczna współpraca z Pachuca Club to nie koniec sponsoringowej ekspansji Betcris na początku 2022 roku. Równocześnie firma  podpisała na peruwiańskim rynku partnerską umowę z FBC Melgar, jednym z klubów o najdłuższej piłkarskiej tradycji w tym kraju. W ramach dwuletniej współpracy logo Betcris jako sponsora głównego klubu będzie widniało na froncie czerwono-czarnych koszulek Melgar.

Warto dodać, że Betcris planuje w 2022 roku kluczowe działania marketingowe nie tylko na rodzimym rynku Ameryki Środkowej i Południowej. W najbliższym czasie firma zapowiada zaangażowanie się w znaczące projekty sponsoringowe na rynku polskim.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński