16.06.2018 00:00

Betfair korzysta z gwiazd

Mistrzostwa Świata w piłce nożnej to doskonała okazja do różnych form promocji dla firm bukmacherskich. Betfair, czyli największa giełda zakładów sportowych, postanowiła zadziałać nietypowo.

Udostępnij
Betfair korzysta z gwiazd

Kampania, wyprodukowana przez Taylora Herringa, to swoisty żart, ale to można obejrzeć w materiale. Warto natomiast wspomnieć, że zaproszono do udziału byłych piłkarzy, którzy do niedawna mieli status światowych gwiazd. Są zatem Rivaldo, Michael Ballack, Michel Salgado i Rio Ferdinand. 

Ten ostatni o swoim udziale powiedział: To było wspaniałe uczucie wrócić na boisko i grać razem z najlepszymi piłkarzami na świecie, nawet jeśli grało się na lokalnej „piątce”. Prawdziwy śmiech, żarty i niezapomniane spojrzenia na twarzach chłopców, kiedy wszyscy się pojawiliśmy.

– Kraj jest w piłkarskie gorączce, a my chcieliśmy wprowadzić magię piłki nożnej do gry z miejscową drużyną pięcioosobową, która miała życiową szansę zagrać z piłkarską arystokracją – wyjaśnił Stephen Mault, dyrektor ds. marki Betfair. 

Betfair's Famous Five-A-Side 16:9 from St Marks Studios on Vimeo.

Udostępnij
PK

PK