Wyścigi konne 19 września 2022

Betfan najlepszy

W ubiegły weekend odbyły się wyścigi na warszawskim Służewcu. W sobotę podczas 32. dnia zmagań najlepszy w dziewiątej gonitwie na dystansie 1600 metrów okazał się koń Betfan, którego właścicielem jest Team Mariusza Pudzianowskiego.

Koń Betfan w wyścigach na warszawskim Służewcu

Pod koniec września 2019 roku podczas 74. Wielkiej Warszawskiej, Mariusz Pudzianowski zaprezentował swoją nową pasję, wystawiając do wyścigów swojego konia o imieniu BETFAN. Był to naturalny początek współpracy byłego utytułowanego strongmana i aktualnego zawodnika MMA z legalnym bukmacherem BETFAN, który w tamtym czasie stawiał pierwsze kroki na polskim rynku.

Od tego czasu koń, Betfan startuje w wyścigach na warszawskim Służewcu, gdzie udało mu się osiągać m.in. następujące wyniki:

  • Drugie miejsce w szóstej gonitwie 3-latków na dystansie sprinterskim w lipcu 2020 roku.
  • Drugą lokatę w gonitwie dla 4-letnich i starszych koni IV grupy, organizowanej na początku sierpnia 2021 roku.
  • Pierwsze miejsce w październikowej gonitwie dla 3-letni i starszych koni w 2021 roku.

Zwycięstwo w dziewiątej gonitwie 32. dnia wyścigów

Koń Betfan, za którego odpowiada obecnie Adam Wyrzyk (trener) oraz Szczepan Mazur (dżokej) wystartował w ubiegłą sobotę w dziewiątej gonitwie 32. dnia wyścigów na warszawskim Służewcu. Choć w oczach ligi typerów, wyraźnym faworytem wyścigu był koń It’s A Green Thing, Betfan zdołał sprawić niespodziankę, wygrywając wyścig po fenomenalnym finiszu.

Wyścig odbył się na dystansie 1600 metrów, a udział wzięły w nim 4-letnie lub starsze konie. Drugie miejsce zajął koń Toccatina, natomiast trzecie wcześniej już wspominany It’s A Green Thing.

Nieszablonowa współpraca na linii ambasador – bukmacher

Od trzech lat Betfan współpracuje z Mariuszem Pudzianowskim. W tym przypadku można mówić o nieszablonowej działalności, która wykracza poza standardowe schematy, jakie możemy zauważyć na linii ambasador – bukmacher. Idealnym przykładem jest właśnie koń Betfan, który poza tym, że jest czymś zupełnie nowym w zakresie współpracy oraz promocji, dodatkowo pozwala otwierać się na nowe środowisko. Nie zapominajmy przy tym, że koń, który nosi nazwę bukmachera, odciska swoje piętno na samych wyścigach, osiągając sukcesy.

Ciekawe podejście do promocji, a także stała operacyjna praca pozwalają wyróżniać się Betfanowi na polskim rynku zakładów bukmacherskich. Operator ten również jest przykładem, że świeże podejście do promocji pozwala zyskiwać udziały w rynku. Nie tylko bowiem sponsoring klubów piłkarskich, może być kluczem do sukcesu, by promować swoją markę w branży rozrywkowej.