Betfred przyszykował się na Premier League
Betfred rozpoczął multimedialną kampanię marketingową "The Agony ... The Ecstasy" przed rozpoczęciem nowego sezonu angielskiej Premier League.
Kampania została opracowana przez agencję marketingową Zut Media i ma na celu uchwycenie emocji graczy na początku nowego sezonu piłkarskiego.
"The Agony … The Ecstasy" został zaprezentowany w różnych mediach telewizyjnych, radiowych i cyfrowych.
Grupa bukmacherska z Manchesteru wcześniej współpracowała z Zut Media przy okazji działań promocyjnych związanych z mundialem. Obecnie Betfred jest jedynym klientem agencji z branży hazardowej, jednak agencja pracowała nad sportowymi kreacjami dla Liverpoolu, Evertonu, Umbro i O2.
– Zut podszedł do briefu z jasną znajomością marki Betfred i prawdziwym zrozumieniem naszej klienteli. Kampania dotyczy całego wspólnego doświadczenia bycia fanem sportu i jestem przekonana, że będzie to miało silny wpływ na naszych docelowych odbiorców – powiedziała Natalie Bradford, menedżer ds. kampanii w Betfred.