Betfred przyszykował się na Premier League
Kampania została opracowana przez agencję marketingową Zut Media i ma na celu uchwycenie emocji graczy na początku nowego sezonu piłkarskiego.
"The Agony … The Ecstasy" został zaprezentowany w różnych mediach telewizyjnych, radiowych i cyfrowych.
Grupa bukmacherska z Manchesteru wcześniej współpracowała z Zut Media przy okazji działań promocyjnych związanych z mundialem. Obecnie Betfred jest jedynym klientem agencji z branży hazardowej, jednak agencja pracowała nad sportowymi kreacjami dla Liverpoolu, Evertonu, Umbro i O2.
– Zut podszedł do briefu z jasną znajomością marki Betfred i prawdziwym zrozumieniem naszej klienteli. Kampania dotyczy całego wspólnego doświadczenia bycia fanem sportu i jestem przekonana, że będzie to miało silny wpływ na naszych docelowych odbiorców – powiedziała Natalie Bradford, menedżer ds. kampanii w Betfred.