Betsson zatrudnił agencję do europejskiej obsługi
Betsson AB, sztokholmska grupa hazardowa, wybrała agencję do obsługi działań mediowych i marketingowych.
Umowę zawarto z Hearts & Science, która należy do giganta branży, czyli Omnicom. Agencja z siedzibą w Londynie będzie odpowiadać za strategię marketingową grupy Betsson. Obejmuje to m.in. zakup mediów, planowanie kampanii i reklamy programatyczne na terenie Europy.
Hearts & Science będzie wspierać zespoły marketingowe Betssona na terenie Danii, Włoch, Norwegii i Hiszpanii. Co ciekawe, dla firmy jest to pierwszy klient z sektora hazardu internetowego. Nie jest jednak tak, że nie ma doświadczenia. Powstała w 2016 roku agencja szybko rośnie, a wśród jej klientów byli tacy giganci jak AT&T, Toshiba, czy Qatar Airways.
Warto przypomnieć, że na początku roku Pontus Lindwall, prezes Betsson AB, przyznał, że wprowadzany będzie „plan napraw korporacyjnych”. Jednym z założeń było przeprowadzenie restrukturyzacji działu marketingu firmy oraz działań skupionych na generowaniu efektywności kosztowej poprzez optymalną lokalizację. Dlatego marketing Betssona to teraz zespoły krajowe, a nie scentralizowany.
fot. Brigitta Kovacs / Pinterest