Betsson zatrudnił agencję reklamową
Betsson AB przygotowuje się do zmian w przepisach na szwedzkim rynku gier hazardowych online.
Firmę ma wesprzeć sztokholmska agencja reklamowa Garbergs, która będzie odpowiadać za kreację i marketing marki.
Peter Zäll, dyrektor ds. strategii Betsson poinformował, iż agencja rozpoczęła prace nad kilkoma wielokanałowymi kampaniami dla firmy z branży hazardowej. Ich start zaplanowano na październik.
Co więcej, Garbergs będzie również wspierać markę przy działaniach związanych ze sponsoringiem tytularnym Betsson Svenska Hockeyligan (SHL). Firma wielokrotnie podkreślała, że to zaangażowanie ma kłaść nacisk na „odpowiedzialność społeczną, w połączeniu z zaangażowaniem w rozwój szwedzkiego hokeja na lodzie na poziomie amatorskim”.
Założony w 1987 roku, Garbergs jest uważany za jedną z wiodących niezależnych agencji reklamowych w Szwecji.
PK
Więcej Bukmacherka
Olgierd Cieślik w zarządzie STS. Wzmocnienie operacyjne
Istotne zmiany na początku grudnia w strukturach zarządczych STS. Do zespołu dołączył menedżer z wieloletnim stażem w sektorze rozrywki, obejmując nadzór nad kluczowymi procesami biznesowymi. Decyzja ta wpisuje się w szerszą strategię integracji oraz optymalizacji działań w ramach międzynarodowej grupy Entain CEE.