Better Collective ogłasza partnerstwo z nigeryjskim Punch
Duńska spółka afiliacyjna Better Collective ogłosiła, że nawiązała współpracę medialną z Punch, nigeryjską firmą medialną.
Better Collective nawiązał współpracę z Punch
Współpraca z Punch wystartowała 30 marca i objęła między innymi prowadzenie przez Better Collective sekcji zakładów sportowych w języku angielskim na stronie internetowej i platformie cyfrowej nigeryjskiej marki, Punchng.com.
W ramach umowy Better Collective wykorzysta również swój zespół ds. technologii i treści, aby pomóc czytelnikom Punch w podejmowaniu wszelkich decyzji związanych z grami na rynku cyfrowej rozrywki sportowej.
Pierwsza taka umowa
Jest to pierwsza umowa podpisana przez Better Collective z afrykańską firmą. – Jesteśmy bardzo dumni, że możemy współpracować z medium o tak ugruntowanej pozycji jak Punch — powiedział współzałożyciel i dyrektor generalny Better Collective, Jesper Søgaard.
Adeyeye Joseph, dyrektor zarządzający i redaktor naczelny Punch, uważa, że umowa może pomóc jego marce dotrzeć do szerszej grupy odbiorców: – Cieszymy się, że możemy współpracować z partnerem, takim jak Better Collective — powiedział Joseph.