Betway potwierdza, że zawarł nową "siedmiocyfrową" umowę z NiP dotyczącą sponsorowania drużyny przez kolejne trzy lata. Bukmacher nadal będzie czołowym partnerem ekipy, a jego logo będzie widoczne na strojach drużyny.
Co więcej, marketing Betway zabezpiecza sobie prawa do nazwy, mediów i streamingów marki NiP, które będą wykorzystywane do tworzenia komercyjnych i społecznościowych treści medialnych. Betway sponsoruje NiP od 2016 roku, stając się jednocześnie pierwszym bukmacherem partnerującym e-sportowej drużynie w historii.
Anthony Werkman, dyrektor generalny Betway, wyjaśnił, że bukmacher planuje przekształcić NiP w kluczowego partnera w portfolio marketingowym Betway. – Nasza współpraca z Ninja in Pyjamas pomogła umieścić Betway w świadomości kibica e-sportów na całym świecie, jako autentycznego, pełnego pasji i zaangażowanego partnera i sponsora. Są niezmiennie faworytami w stajni sponsorskiej Betway, wykazując nie tylko swoje umiejętności na arenie, ale także ich osobowości poza ekranem. Aktywnie angażując fanów dzięki naszym kanałom społecznościowym "Betway esports", które pomogły nam przybliżyć do gry więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej i jesteśmy bardzo podekscytowani wspólną przyszłością – powiedział Anthony Werkman
– Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, co osiągnęliśmy przez ostatnie dwa lata i jesteśmy pewni, że możemy dalej rozwijać to partnerstwo. Z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę z Betway. #GONINJAS – dodał Hicham Chahine dyrektor NiP.