Wraz z rosnącym zainteresowaniem związanym z zakładami w całym kraju, wejście BlackHawk Network jest strzałem w dziesiątkę zarówno pod względem marketingowym, jak i finansowym.
BlackHawk Network zaczęło wprowadzać swoje karty podarunkowe w grudniu 2020 roku. Spotkało się to z dużą aprobatą graczy, ze względu na wygodę dotyczącą płacenia w różnego rodzaju potrzebach oraz kwestię bezpieczeństwa związaną z niepodawaniem własnych danych w celu realizacji zakupów. Jednocześnie zapobiega to większym wydatkom graczy, ponieważ posiadając kartę podarunkową mamy ograniczoną kwotę do rozdysponowania na własne potrzeby. Karty podarunkowe są dodatkowo uznawane jako bardzo dobry prezent dla kogoś bliskiego, kiedy nie mamy konkretnego pomysłu, co byśmy mogli sprawić takiej osobie.
Usługa cieszy się stale rosnącą popularnością od czasu jej wprowadzenia, ponieważ w sierpniu 2022 roku została również uruchomiona w Nowym Jorku i Luizjanie. BlackHawk Network nadal wykorzystuje rosnące zapotrzebowanie na rynku i stara się rozszerzać swoją działalność. Poprzez to firma zaczęła działanie w Maryland, Kansas i Wyoming. Wszystko zostało dopięte na ostatni guzik, co nie było prostą sprawą, ze względu na zbiór zasad związany z legalną działalnością odnośnie zakładów sportowych.
https://twitter.com/NewsFromBW/status/1671121995390660609
Dyrektor BlackHawk Network, Steve Dekker jest podekscytowany tym, że usługi GameOn cieszą się większą popularnością, jednocześnie chwaląc usługi za elastyczność i wbudowane funkcje ochrony graczy. Opcja wprowadzenia kart podarunkowych w tych trzech stanach miała szczególne znaczenie, przyczyniając się do globalnego rozwoju działalności. Sukces oparty jest na zaufaniu i budowaniu lojalności wobec klientów, co na ten moment daje wymierne rezultaty.
redakcja
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.