Bobby Longhurst mianowany dyrektorem zarządzającym Sportingtech
Zmiany w zarządzie Sportingtech. Obowiązki dyrektora zarządzającego firmy obejmie Bobby Longhurst, w przeszłości m.in. Dyrektor Handlowy w SBTech.
Zmiany w zarządzie Sportingtech
Ostatnie trzy lata swojej zawodowej kariery Bobby Longhurst spędził na stanowisku CCO w Pronet Gaming. Wcześniej pełnił również rolę Dyrektora Handlowego w SBTech (obecnie DraftKings), a także Business Development Manager w Sporting Solutions.
Wraz z nowym dyrektorem do kadry zarządzającej Sportingtech dołączają także jego długoletni współpracownicy. Colin McDonagh obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży, Daniel Stone zostanie szefem marketingu, a Anthony Murphy odpowiedzialny będzie za dział komunikacji z klientami komercyjnymi.
Cenne doświadczenie
Głównym zadaniem nowej kadry menadżerskiej będzie rozszerzenie zasięgu firmy na wschodzących rynkach na całym świecie. Sportingtech planuje się jednak przede wszystkim skupić na Ameryce Łacińskiej, gdzie wielu operatorów korzysta z flagowej platformy firmy Sportingtech – Quantum.
– Cieszę się, że dołączam do Sportingtech w tak ekscytującym momencie. Wierzę, że mamy świetną okazję, aby wywrzeć realny wpływ na branżę. – ocenia Longhurst. – Mamy bardzo utalentowany zespół i bardzo się cieszę, że możemy wzbogacić go o dodatkowe doświadczenie – dodaj nowy dyrektor zarządzający firmy.
Mateusz Mazur
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.