Według Joonasa Karhu, który chce, by Bojoko było „przestrzenią, w której zarówno gracze, jak i kasyna będą mogły się spotkać, by podzielić się swoimi opiniami”, projekt ma szansę być czymś zbliżonym do TripAdvisor. To czołowy agregator opinii o przedsiębiorstwach turystycznych.
– Wierzę, że to, co zrobił TripAdvisor w przestrzeni restauracyjnej, byłby najbardziej przydatną treścią w przestrzeni kasynowej, i na tym polega misja Bojoko – stwierdził Karhu.
– Gracze mogą podzielić się swoimi opowieściami i konstruktywnymi opiniami, aby pomóc innym użytkownikom w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji w wyborze kasyn, a także pomóc kasynom internetowym w ulepszeniu ich produktów – dodał.
– Operatorzy kasyn online mogą publikować własne recenzje i oferty, dzięki czemu mogą kontrolować swój wizerunek i marketing, by tym samym podkreślić ich wyjątkowość – uzupełnił.
Cóż, plany są bardzo ambitne, a jeżeli Bojoko osiągnie choćby ułamek tego co TripAdvisor to już będzie można mówić o sukcesie.
PK
Więcej Kasyno
TYLKO U NAS. Zmiany w przetargach. Jest raport z konsultacji publicznych
Proces legislacyjny dotyczący regulacji rynku gier i zakładów w Polsce wkroczył w kolejną, kluczową fazę, co potwierdza opublikowany przez Rządowe Centrum Legislacyjne dokument podsumowujący prace nad nowelizacją przepisów wykonawczych.