Rodzinne Centra Rozrywki i salony gier arade w indyjskich centrach handlowych przeżywają prawdziwe oblężenie w niemalże każdej lokalizacji.
Timezone Entertainment India otwarł już 6 takich salonów w ciągu ostatnich dwóch lat.
Mówi dyrektor firmy Sonal Chopra: “W Indiach jest ogromna liczba młodych ludzi, w związku z czym rozrywka pełni kluczową funkcję w każdym centrum handlowym. Centra muszą przedstawić silną ofertę rozrywkową, aby zatrzymać u siebie klientów”
Inny operator, Galaxy Entertainment posiada 13 rodzinnych centrów rozrywki w centrach handlowych. Obiekty są wyposażone w bowling, skutery, gry video, stoły do bilarda i automaty do piłki (czy polskie kopacze opanowały też Azję?)
Takie Centra Rozrywki przyciągają ludzi tłumnie odwiedzających centra handlowe. W przeciwieństwie do lokalizacji poza centrami handlowymi, które w Indiach wogóle się nie sprawdzają i przynoszą tylko właścicielom straty.
“Jesteśmy nieodłączną częścią marketingowej strategii centrów. Nie zajmujemy tylko wynajmnowanej powierzchni, ale dzięki nam ludzi spędzają w centrach więcej czasu, co oczywiste wzrasta też konsumpcja. Dla wielu ludzi, którzy odwiedzają teraz centra handlowe nasze centra są największą atrakcją”