Ogolna 17 maja 2022

Bryan Cherrett: Innowacyjne metody płatności to klucz do uzyskania silnej pozycji na rynku

autor: Mateusz Mazur
Innowacyjne podejście do metod płatności to jedna z cech charakteryzujących strategię Soft2Bet. Kierownik ds. płatności firmy, Bryan Cherrett zdradza w rozmowie z portalem iGB, w jaki sposób inwestycje w różne narzędzia płatnicze zapewniają Soft2Bet silną pozycję na rynku. 

Bryan Cherrett posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży rozrywkowej. Miał okazję pracować zarówno jako operator, jak i agent rozliczeniowy, jednak przez cały czas przejawiał silne zainteresowanie metodami płatności. Z tego względu firma Soft2Bet zdecydowała się powierzyć mu stanowisko kierownika do spraw płatności.

Innowacyjne rozwiązania

W rozmowie z portalem iGB Bryan Cherrett zdradza, że na poziomie planowania przyszłych inwestycji Soft2Bet cały czas dąży do kreatywnych rozwiązań, a firma kładzie przy tym nacisk na tempo wprowadzania ich na rynek. Dzięki temu udało się zintegrować już przeszło 100 dostawców usług płatniczych. Cherrett uważa, że to właśnie dalekowzroczna strategia Soft2Bet pozwala firmie pozostawać o krok przed konkurencją.

– Soft2Bet jest jednym z pionierów jeśli chodzi o ofertę wygodnych rozwiązań płatniczych. Warto wspomnieć przynajmniej o kilku z nich, jak na przykład kreatywne rozwiązania otwartej bankowości, P2P, a także przygotowania do wdrażania technologii NFT – mówi Cherret.

Dyrektor do spraw płatności w Soft2Bet nie kryje również dumy z faktu, że firma potrafi dostosować się do szerokoiego zakresu geograficznego i dzięki swojej strategii sprawnie operuje wieloma walutami.

– Mamy w swoich szeregach profesjonalistów, którzy kierują wszystkimi naszymi głównymi oraz wschodzącymi rynkami, a także zapewniają wgląd w poszczególne rynki. Pomaga nam to oferować najwyższej klasy produkty i rozwiązania, które są szyte na miarę konkretnego regionu. Jeśli chodzi o ryzyko, to ono również rozpatrywane jest indywidualnie dla każdego przypadku. Posiadamy odpowiednie środki dla każdego regionu, a nie takie, które pasują do wszystkich – dodaje.

Ważni partnerzy

Cherrett zapewnia również, że dużą rolę w sukcesie firmy odgrywają jej partnerzy:  – Wierzymy w naszych partnerów. Bez nich nigdy nie moglibyśmy się stać tym, kim jesteśmy dzisiaj i kim chcemy być w nadchodzących tygodniach i miesiącach. Współpraca z MuchBetter to tylko jedna z ostatnich współprac, które udało nam się nawiązać. Czujemy, że osobisty kontakt z naszymi partnerami pomógł nam wznieść się na wyższy poziom. 

Oprócz współpracy z MuchBetter innymi godnym uwagi partnerem dostawcy jest Onfido, który zapewnił niezawodną weryfikacje tożsamości oraz rozwiązanie KYC: – Zarabianie pieniędzy nie jest naszym jedynym interesem. Z pasją dbamy o dobro naszych graczy, dlatego przestrzegamy wymogów regulacyjnych i zwracamy szczególną uwagę na ich bezpieczeństwo – ocenia Bryan Cherrett.

Kryptowaluty

Soft2Bet nie ignoruje również rynku kryptowalut. Jeśli obecny trend będzie się utrzymywał, to wszystkie firmy zmuszone będą dostosować się do tej innowacyjnej metody płatności. Cherrett uważa, że w tej kwestii Soft2Bet również wyprzedza konkurencję.

– O kryptowalutach rozmawiamy już od jakiegoś czasu, ale wydaje mi się, że wiele firm wciąż boi się, by naprawdę zgłębić temat. W naszej opinii wynika to głównie z obaw, że wiele osób nie do końca rozumie, ile płaci za transakcję w walucie fiducjarnej i woli obliczać swoje wydatki w tradycyjnych walutach. W Soft2Bet uważnie monitorujemy, w jaki sposób można opracować produkt kryptograficzny, który będzie w pełni zrozumiały dla wszystkich graczy (…) Niezwykle zależy nam na uproszczeniu tej metody – mówi dyrektor ds. płatności Soft2Bet.

Ewolucja i nowe horyzonty

– Świat płatności podlega ciągłym zmianom – mówi Cherrett. – Nawet w ciągu kilku ostatnich miesięcy byliśmy świadkami przeskoku z 3DS2 do otwartej bankowościPokazuje to, że ta część biznesu żywo i energicznie reaguje na wszelkie nowinki technologiczne – dodaje.

– W Soft2Bet mamy wyspecjalizowane, dopasowane opcje płatności dla wszystkich naszych klientów. Gracz z Unii Europejskiej nie oczekuje bowiem takich samych rozwiązań, które oferujemy naszym graczom z Ameryki Łacińskiej i odwrotnie. Z tego względu promujemy rozwój metod płatniczych, które w niedalekiej przyszłości pomogą firmom rosnąć w siłę – kwituje Bryan Cherrett.

Źródło: igamingbusiness.com