Bukmacher sponsorem zespołu e-sportowego
Rizk.com, flagowa marka operatora gier internetowych Gaming Innovation Group (GiG), ogłosiło swoją nową umowę sponsorską z występującym na całym świecie fińskim zespołem e-sportowym ENCE.
Rizk.com, flagowa marka operatora gier internetowych Gaming Innovation Group (GiG), ogłosiło swoją nową umowę sponsorską z występującym na całym świecie fińskim zespołem e-sportowym ENCE.
Reprezentanci ENCE rywalizują w takich grach jak Starcraft 2, Hearthstone, Rainbow Six: Siege, Overwatch i Counter-Strike: Global Offensive. Zespół ma rozległe doświadczenie w e-sporcie, dzięki czemu ta umowa sponsorska jest uzupełnieniem do działu niedawno wprowadzonego do oferty zakładów sportowych Rizk.
Logo marki pojawi się na stronie internetowej i strojach ENCE. Warto jednak dodać, że internetowe gry hazardowe są nielegalne w wieku poniżej 18 lat w wielu krajach, w których są obecni fani zespołu, co sprawiło, iż branding nie będzie widoczny na rzeczach noszonych przez Sergeja (Jere Salo), który nie jest jeszcze pełnoletni.
– Współpraca z ENCE jest naturalnym rozwiązaniem dla naszego operatora zakładów wzajemnych, Rizk.com. Wraz ze wzrostem popularności e-sportu i niedawnym wprowadzeniem go do oferty zakładów sportowych Rizk, czas na tę szansę na rozwój marki nie mógł być lepszy – wyjaśnił Robin Reed, CEO GiG.
fot. GiG