29.06.2022 14:25

Camelot Group odnotowało wielomilionowy spadek sprzedaży

W czasie gdy trwa konflikt dotyczący decyzji o przyznaniu Allwyn czwartej licencji National Lottery, Camelot Group opublikowało swoje wyniki za ostatnie dwanaście miesięcy licząc do 31 marca 2022 roku. 

Camelot Group odnotowało wielomilionowy spadek sprzedaży

Spadek sprzedaży

Warto podkreślić, że ponad 1,9 mld funtów zostało wygenerowanych przez Camelot Group na szczytne cele. Stanowi to wzrost o około 24 mln funtów w porównaniu z ubiegłym rokiem i jest drugim najwyższym wynikiem w historii.

Operator odnotował jednak 3% spadek dotyczący sprzedaży kuponów loteryjnych, co stanowi spadek z poziomu 8,3 mld funtów do 8 mld funtów. Ta statystyka została przypisana przez Camelot do spadku sprzedaży z National Lottery – w tym przypadku mowa o spadku 240 mln funtów w ujęciu rok do roku. Nieco lepiej wypadły gry draw-based, chociaż tutaj także odnotowano spadek o 43,2 mln funtów. Łącznie oznacza to spadek sprzedaży o 283 mln funtów.

„Zamierzamy nadal inwestować i wprowadzać innowacje”

Pomimo słabnących liczb, prezes zarządu Camelot Group, Nigel Railton, pozostaje pewny siebie i z optymizmem patrzy w przyszłość.

– Ja i moich 1000 kolegów z Camelot Group jesteśmy dumni z tego co do tej pory zbudowaliśmy. Jesteśmy ogromną brytyjską marką, która łączy cel Narodowej Loterii z zabawą. Mamy zamiar nadal inwestować i wprowadzać innowacje w odpowiedzi na zmieniające się środowisko konsumenckie. Wszystkim nam bardzo zależy na przyszłości loterii w Wielkiej Brytanii – powiedział Railton.

Przypomnijmy, że w marcu brytyjska komisja ds. hazardu podjęła decyzję o ukaraniu grzywną grupy Camelot. Operator musiał zapłacić 3,15 miliona funtów, a było to spowodowane trzema błędami jakie pojawiły się w aplikacji mobilnej Camelot.

Udostępnij
Bartłomiej Płonka

Bartłomiej Płonka