Camelot Group odnotowało wielomilionowy spadek sprzedaży
Spadek sprzedaży
Warto podkreślić, że ponad 1,9 mld funtów zostało wygenerowanych przez Camelot Group na szczytne cele. Stanowi to wzrost o około 24 mln funtów w porównaniu z ubiegłym rokiem i jest drugim najwyższym wynikiem w historii.
Operator odnotował jednak 3% spadek dotyczący sprzedaży kuponów loteryjnych, co stanowi spadek z poziomu 8,3 mld funtów do 8 mld funtów. Ta statystyka została przypisana przez Camelot do spadku sprzedaży z National Lottery – w tym przypadku mowa o spadku 240 mln funtów w ujęciu rok do roku. Nieco lepiej wypadły gry draw-based, chociaż tutaj także odnotowano spadek o 43,2 mln funtów. Łącznie oznacza to spadek sprzedaży o 283 mln funtów.
“Zamierzamy nadal inwestować i wprowadzać innowacje”
Pomimo słabnących liczb, prezes zarządu Camelot Group, Nigel Railton, pozostaje pewny siebie i z optymizmem patrzy w przyszłość.
– Ja i moich 1000 kolegów z Camelot Group jesteśmy dumni z tego co do tej pory zbudowaliśmy. Jesteśmy ogromną brytyjską marką, która łączy cel Narodowej Loterii z zabawą. Mamy zamiar nadal inwestować i wprowadzać innowacje w odpowiedzi na zmieniające się środowisko konsumenckie. Wszystkim nam bardzo zależy na przyszłości loterii w Wielkiej Brytanii – powiedział Railton.
Przypomnijmy, że w marcu brytyjska komisja ds. hazardu podjęła decyzję o ukaraniu grzywną grupy Camelot. Operator musiał zapłacić 3,15 miliona funtów, a było to spowodowane trzema błędami jakie pojawiły się w aplikacji mobilnej Camelot.