Trzy obracające się czajniczki i imbryczek z wrzutnikiem to cała mini karuzelka jednej z chińskich firm.
Szczerze powiedziawszy, to jakaś odmiana wśród wszechobecnych w tego rodzaju urządzeniach misiów, koników i motocykli. Automat z powodzeniem może służyć jako bonus w tzw. sprzedaży wiązanej. Rodzice kupują w hipermarkecie chińską porcelanę, a dziecko dostaje tyle przejażdżek na karuzelce znajdującej się w galerii, z ilu elementowy składa się zakupiony zestaw. Miejmy tylko nadzieję, że konstrukcja nie okaże się zbyt krucha.

W.B.
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



