Co myślisz o grach reklamowych? – raport
Wystartowało pierwsze w Polsce badanie na temat gier reklamowych. Temat promocji przez rozrywkę, dobrze rozpoznany na rynkach zachodnich, w Polsce dotychczas był zagadką.
Wystartowało pierwsze w Polsce badanie na temat gier reklamowych. Temat promocji przez rozrywkę, dobrze rozpoznany na rynkach zachodnich, w Polsce dotychczas był zagadką. Dzięki prowadzonej akcji okaże się, kim w rzeczywistości jest polski pasjonat gier on-line oraz jaki ma on stosunek do reklam w nich zamieszczanych. Ankieta dostępna jest pod adresem www.ostryga.pl/ankieta
Advergames, doskonale znane oraz popularne na rynkach zachodnich, w Polsce dopiero zaczynają być traktowane jako profesjonalne narzędzie promocyjne. W Stanach Zjednoczonych prowadzone są regularne badania sprawdzające profil gracza oraz jego stosunek do reklamy w grach. Okazuje się, że przeciętny pasjonat tego typu rozrywki to nie nastolatek, lecz najbardziej pożądany konsument – pracujący i mieszkający w dużym mieście 29-latek. Tego typu informacje o polskich sympatykach rozrywki internetowej zostaną upublicznione już w październiku.
Badanie rozpoczęło się 5 września i potrwa do końca miesiąca. Krótka ankieta dostępna jest on-line pod adresem www.ostryga.pl/ankieta. Patronami medialnymi badania są: Puls Biznesu, e-biznes, webinside, MediaRun, portal o2.pl, fotosik.pl, sms.pl, boja.pl. Różnorodność patronów pozwoli dotrzeć do możliwie szerokiej próby badawczej. Dodatkowo, na portalu Gazeta.pl, planowane jest badanie na temat aktywności graczy korzystających z serwisów tematycznych.
www.ostryga.pl
Więcej Automaty
Drugie kasyno online coraz bliżej? Po słowach ministra pojawiają się kolejne potwierdzenia
Minister Aktywów Państwowych Wojciech Bałczun oficjalnie przyznał, że Totalizator Sportowy rozważa uruchomienie nowych kasyn internetowych pod innymi markami. To pierwsze potwierdzenie na tak wysokim szczeblu, że Total Casino nie musi pozostać jedyną państwową marką w segmencie legalnego hazardu online.