29.05.2024 16:24

ComeOn ulepsza strategię personalizacji w ramach partnerstwa z Optimove

ComeOn Group wzmacnia swoją strategię personalizacji opartej na danych poprzez rozszerzenie partnerstwa z Optimove. Wykorzystując autorską technologię platformy i zaawansowane dane, operator igaming wprowadza innowacyjną strategię personalizacji, która dopasowuje treści do indywidualnych preferencji.

Udostępnij
ComeOn ulepsza strategię personalizacji w ramach partnerstwa z Optimove

Sherwin Jarvand, dyrektor ds. danych w ComeOn Group, szczegółowo przedstawił, w jaki sposób personalizacja zawsze była kluczem do strategii firmy i opierała się na zastrzeżonej platformie.

Przygotowując się do rozwoju naszej działalności w zakresie zakładów sportowych, istotne jest, abyśmy stosowali ten sam etos na całej naszej platformie i w całej ofercie produktów – powiedział Jarvand i dodał:

Przedłużenie naszej współpracy z Optimove jeszcze bardziej poprawi jakość zakładów i kasyna dla wszystkich naszych klientów dzięki spersonalizowanym doświadczeniom na miejscu, a także zautomatyzowanym, dynamicznym i odpowiednim treściom CRMpodkreślił.

Jesteśmy podekscytowani możliwością kontynuowania naszej podróży z Optimove i zapewniania najlepszych w swojej klasie, spersonalizowanych zakładów sportowych i zaangażowania graczy w kasynie – zapewnił dyrektor ds. danych w ComeOn Group.

W międzyczasie ComeOn rozszerza wykorzystanie Opti-X, platformy Digital Experience Platform (DXP) firmy Optimove, poza kasyno, aby teraz uwzględnić sport na swojej zastrzeżonej platformie, która zapewnia użytkownikom ComeOn lepsze i bardziej spersonalizowane doświadczenia. Rozszerzając partnerstwo na autorską platformę zakładów sportowych ComeOn, Optimove będzie wspierać ComeOn Group w planach rozwoju w obszarze zakładów sportowych.

Grupa ComeOn to doskonały przykład tego, jak podejść do personalizacji na dużą skalę. Obejmują pełną personalizację wielokanałową, optymalizując doświadczenie klienta bez granic. To właśnie organizacje takie jak ich stwarzają wyzwania i możliwości, które motywują Optimove do ciągłego ulepszania marketingu CRM dla gier i gier – wyznał Matthew Gilbery , dyrektor ds. oferty personalizacji w Optimove.

Podobnie postąpiła firma Altenar. W marcu tego roku nawiązała współpracę z Optimove, żeby dostarczać spersonalizowane rekomendacje produktów za pośrednictwem widżetów Opti-X.

Celem tej transakcji było wzmocnienie globalnego zasięgu dostawcy oprogramowania i gier bukmacherskich oraz umożliwienie wyjątkowej integracji, która rewolucjonizuje krajobraz zakładów sportowych, pozostawiając miejsce na przyszły rozwój.

Udostępnij
Adrian Janiuk

Adrian Janiuk