ComeOn ulepsza strategię personalizacji w ramach partnerstwa z Optimove
ComeOn Group wzmacnia swoją strategię personalizacji opartej na danych poprzez rozszerzenie partnerstwa z Optimove. Wykorzystując autorską technologię platformy i zaawansowane dane, operator igaming wprowadza innowacyjną strategię personalizacji, która dopasowuje treści do indywidualnych preferencji.
Sherwin Jarvand, dyrektor ds. danych w ComeOn Group, szczegółowo przedstawił, w jaki sposób personalizacja zawsze była kluczem do strategii firmy i opierała się na zastrzeżonej platformie.
– Przygotowując się do rozwoju naszej działalności w zakresie zakładów sportowych, istotne jest, abyśmy stosowali ten sam etos na całej naszej platformie i w całej ofercie produktów – powiedział Jarvand i dodał:
– Przedłużenie naszej współpracy z Optimove jeszcze bardziej poprawi jakość zakładów i kasyna dla wszystkich naszych klientów dzięki spersonalizowanym doświadczeniom na miejscu, a także zautomatyzowanym, dynamicznym i odpowiednim treściom CRM – podkreślił.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością kontynuowania naszej podróży z Optimove i zapewniania najlepszych w swojej klasie, spersonalizowanych zakładów sportowych i zaangażowania graczy w kasynie – zapewnił dyrektor ds. danych w ComeOn Group.
W międzyczasie ComeOn rozszerza wykorzystanie Opti-X, platformy Digital Experience Platform (DXP) firmy Optimove, poza kasyno, aby teraz uwzględnić sport na swojej zastrzeżonej platformie, która zapewnia użytkownikom ComeOn lepsze i bardziej spersonalizowane doświadczenia. Rozszerzając partnerstwo na autorską platformę zakładów sportowych ComeOn, Optimove będzie wspierać ComeOn Group w planach rozwoju w obszarze zakładów sportowych.
– Grupa ComeOn to doskonały przykład tego, jak podejść do personalizacji na dużą skalę. Obejmują pełną personalizację wielokanałową, optymalizując doświadczenie klienta bez granic. To właśnie organizacje takie jak ich stwarzają wyzwania i możliwości, które motywują Optimove do ciągłego ulepszania marketingu CRM dla gier i gier – wyznał Matthew Gilbery , dyrektor ds. oferty personalizacji w Optimove.
Podobnie postąpiła firma Altenar. W marcu tego roku nawiązała współpracę z Optimove, żeby dostarczać spersonalizowane rekomendacje produktów za pośrednictwem widżetów Opti-X.
Celem tej transakcji było wzmocnienie globalnego zasięgu dostawcy oprogramowania i gier bukmacherskich oraz umożliwienie wyjątkowej integracji, która rewolucjonizuje krajobraz zakładów sportowych, pozostawiając miejsce na przyszły rozwój.