DAZN uruchomi markę zakładów sportowych. Start już w sierpniu
Firma DAZN nawiązała współpracę z Pragmatic Group, dostawcą gier i zakładów. Celem jest uruchomienie własnej marki zakładów sportowych, Dazn Bet. Start zaplanowano na sierpień.
DAZN uruchomi markę zakładów sportowych
DAZN uruchomi firmę w siedzibie na Gibraltarze i będzie ona obsługiwała zakłady sportowe działając na wielu innych terytoriach. Produkt ten będzie obsługiwany przez Pragmatic Group, która jakiś czas temu związała się wieloletnią umową we współpracy z DAZN.
– To dla nas duży zaszczyt współpracować z DAZN. Wiemy, że ludzie chcą coraz bardziej wciągających i interaktywnych doświadczeń i dzięki naszej współpracy będziemy chcieli im to zapewnić – skomentował Ashley Lang, dyrektor generalny Pragmatic Solutions.
Jak przyznała sama firma DAZN, opracowywane są „bardzo wygodne i ciekawe możliwości zakładów dla graczy, którzy będą mogli korzystać ze streamingu sportowego na żywo”.
Shay Segev główną postacią projektu
DAZN na ten ruch zdecyduje się rok po tym, jak zatrudniło Shaya Segeva, a więc byłego dyrektora naczelnego Entain. W DAZN pełni on rolę dyrektora generalnego.
– Konwergencja mediów sportowych oraz zakładów jest przyszłością. Nasze partnerstwo z Pragmatic łączy wiodącą firmę medialną na rynku sportowym z wielkim brandem technologicznym. Tym samym pokazuje to zaangażowanie DAZN w ożywienie oglądania sportu. Szerzymy spektrum cyfrowej rozrywki dla wszystkich fanów – powiedział Segev.
Dodajmy, że oprócz Segeva, z grupy Entain do DAZN dołączyli Ian Turnbull i Sandeep Tiku, którzy zostali zatrudnieni odpowiednio na stanowiskach wiceprezesa wykonawczego ds. zakładów i gier oraz dyrektora ds. technologii.