16.09.2022 13:01

Disney pracuje nad uruchomieniem aplikacji ESPN do zakładów sportowych

Bob Chapek, CEO Disneya, poinformował o trwających pracach nad potencjalnym uruchomieniem aplikacji do zakładów sportowych. Przy okazji ujawnił, że firma otrzymała aż 100 zapytań dotyczących tego przedsięwzięcia.

Udostępnij
Disney pracuje nad uruchomieniem aplikacji ESPN do zakładów sportowych

Konglomerat od jakiegoś czasu jest związany z ekspansją na rynek zakładów sportowych. Chapek w zeszłym miesiącu powiedział, że Disney nadal prowadzi rozmowy z wieloma platformami w sprawie potencjalnego uruchomienia aplikacji. Przyznał jednocześnie, że ESPN było idealnym kanałem dla biznesu, by przejść do zakładów sportowych.

100 zapytań do Disneya

Zakłady sportowe pozostają obszarem zainteresowania firmy. Bardzo ciężko pracujemy nad aplikacją – przyznał Chapek podczas imprezy fanów Disneya, D23. – Zakłady sportowe są częścią tego, czego oczekuje nasza młodsza publiczność – dodał wg Bloomberga. CEO firmy miał na myśli osoby poniżej 35. roku życia.

Disney otrzymał aż 100 zapytań od zainteresowanych biznesem. – Jeśli masz dom, który zamierzasz sprzedać i masz stu chętnych, prawdopodobnie masz całkiem fajny dom – porównał Chapek.

Obecni na rynku zakładów sportowych

Disney jest już obecny na rynku zakładów sportowych za pośrednictwem ESPN. Stacja we wrześniu 2020 r. zawarła umowę z DraftKings i William Hill. Zgodnie z tą umową, ESPN promuje codzienne aktualizacje dotyczące sportów fantasy DraftKings. W przypadku kontraktu z William Hill, ESPN pokazuje kursy bukmacherskie na wydarzenia sportowe.

Udostępnij
Rafał Szyszka

Rafał Szyszka