Disney pracuje nad uruchomieniem aplikacji ESPN do zakładów sportowych
Bob Chapek, CEO Disneya, poinformował o trwających pracach nad potencjalnym uruchomieniem aplikacji do zakładów sportowych. Przy okazji ujawnił, że firma otrzymała aż 100 zapytań dotyczących tego przedsięwzięcia.
Konglomerat od jakiegoś czasu jest związany z ekspansją na rynek zakładów sportowych. Chapek w zeszłym miesiącu powiedział, że Disney nadal prowadzi rozmowy z wieloma platformami w sprawie potencjalnego uruchomienia aplikacji. Przyznał jednocześnie, że ESPN było idealnym kanałem dla biznesu, by przejść do zakładów sportowych.
100 zapytań do Disneya
– Zakłady sportowe pozostają obszarem zainteresowania firmy. Bardzo ciężko pracujemy nad aplikacją – przyznał Chapek podczas imprezy fanów Disneya, D23. – Zakłady sportowe są częścią tego, czego oczekuje nasza młodsza publiczność – dodał wg Bloomberga. CEO firmy miał na myśli osoby poniżej 35. roku życia.
Disney otrzymał aż 100 zapytań od zainteresowanych biznesem. – Jeśli masz dom, który zamierzasz sprzedać i masz stu chętnych, prawdopodobnie masz całkiem fajny dom – porównał Chapek.
Obecni na rynku zakładów sportowych
Disney jest już obecny na rynku zakładów sportowych za pośrednictwem ESPN. Stacja we wrześniu 2020 r. zawarła umowę z DraftKings i William Hill. Zgodnie z tą umową, ESPN promuje codzienne aktualizacje dotyczące sportów fantasy DraftKings. W przypadku kontraktu z William Hill, ESPN pokazuje kursy bukmacherskie na wydarzenia sportowe.