08.08.2023 15:24

„Dorzuć misie” na kolejnym stadionie PKO Ekstraklasy. Wsparcie dla Leosia

W sobotę 12 sierpnia, na Suzuki Arenie w Kielcach zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS (należącą do sponsora Korony – bukmachera STS). Akcja polega na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka, Fundacja STS przekaże 5 zł na wsparcie leczenia Leosia Kotarzewskiego.

Udostępnij
STS organizuje kolejną akcję ze zbieraniem misiów

Domowe spotkanie Korony Kielce z Górnikiem Zabrze będzie walką nie tylko o trzy punkty, ale także momentem, w którym kibice kielczan będą mogli ponownie otworzyć swoje serca i zrobić coś dobrego. Stanie się to za sprawą akcji “Dorzuć misie”, którą organizuje Fundacja STS należąca do sponsora Korony – bukmachera STS. – Zachęcamy wszystkich naszych kibiców do przynoszenia na mecz pluszaków i rzucania nimi, gdy sędzia zakończy gwizdkiem pierwszą połowę spotkania – mówiła Daria Wollenberg z Korony Kielce.

Fundacja STS za każdego rzuconego misia przekaże 5 zł na wsparcie leczenia Leosia Kotarzewskiego, chorego na bardzo rzadką chorobę genetyczną syna byłego zawodnika Korony, Jakuba Kotarzewskiego. Pluszaki rzucone na murawę w trakcie przerwy trafią natomiast do lokalnych domów dziecka. Jest to pierwsza taka akcja sponsorska, przy współpracy z Koroną Kielce. Oprócz tego, Fundacja STS ufunduje warsztaty z psychologiem sportowym dla wychowanków Akademii Korony Kielce, w ramach których m.in. uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.

Jako zaangażowany sponsor, dzięki takim właśnie akcjom po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu. Cel jest szczytny – pomagamy małemu wojownikowi. Jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy na to, że kibice z Kielc nie zawiodą i przyniosą na mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto Leosia, dla którego gramy w sobotnim spotkaniu – skomentował Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.

https://twitter.com/stspolska/status/1688878498318864384

Korona Kielce od wielu lat aktywnie angażuje się w działania charytatywne i prospołeczne, dlatego z radością przyjęliśmy propozycję wzięcia udziału w akcji „Dorzuć misie” organizowanej przez Fundację STS. Wierzymy w siłę naszej Żółto-Czerwonej Armii i mamy nadzieję, że uda nam się zebrać pokaźną liczbę pluszaków, które ucieszą wiele dzieci. Z tego miejsca dziękujemy naszemu sponsorowi za wsparcie zbiórki na leczenie Leosia Kotarzewskiego, która dla klubu i całej kieleckiej społeczności jest niezwykle ważna – dodała
dyrektor marketingu i komunikacji Korony Kielce Daria Wollenberg.

Pierwsza odsłona akcji „Dorzuć misie” odbyła się podczas ligowego spotkania w Lubinie. W trakcie wydarzenia kibice rzucili na murawę 5031 pluszowych maskotek, co dało 25 155zł. Cała kwota została przeznaczona na promowanie sportu wśród wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci oraz Domu Dziecka w Wilkowie im. Jana Wyżykowskiego (m.in. zakup sprzętu sportowego). Do obu organizacji trafiły również misie rzucone na murawę. Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Korony Kielce, każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z Górnikiem Zabrze i przyniesienia maskotek, które na sygnał spikera wylądują na murawie.

Udostępnij
redakcja

redakcja