Grzywna sięgnęła 500 tysięcy funtów i została nałożona za niedotrzymanie standardów dotyczących ochrony klienta. Otóż śledztwo przeprowadzone przez UKGC ujawniło, że firma nie miała kontaktu z klientem, który przejawiał "problematyczne zachowanie", podczas gry na GrosvenorCasinos.com. Zgłoszenie zostało zarejestrowane, gdy klient stracił milion funtów w ciągu doby.
Co ciekawe, gdy hazardzista przebywał na okresie samowykluczenia, Rank Interactive skontaktowało się z nim, zapewne zachęcając do dalszej gry. Wyjaśnijmy, że narzędzie samowykluczenia jest używane przez konsumentów, którzy uważają, że mają problem z kontrolowaniem swojego zaangażowania w hazardzie i żądają, aby operator odmówił wykonania usługi przez uzgodniony okres.
– Oczekujemy, że wszyscy operatorzy będą chronić każdego konsumenta, który może mieć problemy z hazardem. Operatorzy nie powinni wpaść w pułapkę myślenia, że klienci VIP nie doświadczają problemów – wyjaśnił Richard Watson, dyrektor zarządzający UKGC.
PK
Więcej Kasyno
Nowy Jork zatwierdza kasyno Mets. Czy urban gambling może być kiedyś opcją dla Polski?
Zatwierdzenie kasyna Mets przy Citi Field pokazuje, że Nowy Jork stawia na urban gambling — wielofunkcyjne projekty, które mają przynosić setki milionów dolarów rocznie. Czy w przyszłości z tego trendu wnioski mógłby wyciągnąć również polski ustawodawca?