Grzywna sięgnęła 500 tysięcy funtów i została nałożona za niedotrzymanie standardów dotyczących ochrony klienta. Otóż śledztwo przeprowadzone przez UKGC ujawniło, że firma nie miała kontaktu z klientem, który przejawiał "problematyczne zachowanie", podczas gry na GrosvenorCasinos.com. Zgłoszenie zostało zarejestrowane, gdy klient stracił milion funtów w ciągu doby.
Co ciekawe, gdy hazardzista przebywał na okresie samowykluczenia, Rank Interactive skontaktowało się z nim, zapewne zachęcając do dalszej gry. Wyjaśnijmy, że narzędzie samowykluczenia jest używane przez konsumentów, którzy uważają, że mają problem z kontrolowaniem swojego zaangażowania w hazardzie i żądają, aby operator odmówił wykonania usługi przez uzgodniony okres.
– Oczekujemy, że wszyscy operatorzy będą chronić każdego konsumenta, który może mieć problemy z hazardem. Operatorzy nie powinni wpaść w pułapkę myślenia, że klienci VIP nie doświadczają problemów – wyjaśnił Richard Watson, dyrektor zarządzający UKGC.