Grzywna sięgnęła 500 tysięcy funtów i została nałożona za niedotrzymanie standardów dotyczących ochrony klienta. Otóż śledztwo przeprowadzone przez UKGC ujawniło, że firma nie miała kontaktu z klientem, który przejawiał "problematyczne zachowanie", podczas gry na GrosvenorCasinos.com. Zgłoszenie zostało zarejestrowane, gdy klient stracił milion funtów w ciągu doby.
Co ciekawe, gdy hazardzista przebywał na okresie samowykluczenia, Rank Interactive skontaktowało się z nim, zapewne zachęcając do dalszej gry. Wyjaśnijmy, że narzędzie samowykluczenia jest używane przez konsumentów, którzy uważają, że mają problem z kontrolowaniem swojego zaangażowania w hazardzie i żądają, aby operator odmówił wykonania usługi przez uzgodniony okres.
– Oczekujemy, że wszyscy operatorzy będą chronić każdego konsumenta, który może mieć problemy z hazardem. Operatorzy nie powinni wpaść w pułapkę myślenia, że klienci VIP nie doświadczają problemów – wyjaśnił Richard Watson, dyrektor zarządzający UKGC.

PK
Więcej Kasyno
Gry Promatic Games dostępne online na Słowacji
24 stycznia Promatic Games oficjalnie zadebiutował na słowackim rynku. 10 popularnych gier slotowych od polskiego producenta jest już dostępnych u naszych południowych sąsiadów w kasynie online Eurogold, wieloletniego partnera Promatic Group w segmencie automatów naziemnych.



