DraftKings przedstawia wyniki za drugi kwartał tego roku
Wzrost przychodów DraftKings w drugim kwartale
W drugim kwartale tego roku DraftKings odnotowało przychody w wysokości 466 mln dolarów, co oznacza wzrost o 57% w porównaniu do tego samego okresu w 2021 roku, gdy wtedy rezultat ten wyniósł 298 mln dolarów. Segment B2C również zanotował wzrost do 455 mln dolarów, co w tym przypadku oznacza lepszy wynik o 68% rok do roku.
Operator zaliczył lepsze rezultaty niż sugerowały prognozy. Tym samym DrafKings zwiększyło swoje przypuszczenia dotyczące przychodów za 2022 rok.
Wyraźna strata netto
Z drugiej strony, firma odnotowała stratę netto w wysokości 217,1 mln dolarów. Co prawda nie jest to tak duża strata jak w pierwszym kwartale 2021 roku, jednakże w pierwszej połowie 2022 roku, operator zanotował większą stratę niż w pierwszej połowie ubiegłego roku.
Tak wyniki DraftKings komentuje CEO Jason Robins: Firma zanotowała doskonały drugi kwartał, przekraczając oczekiwania dotyczące przychodów i skorygowanego zysku EBITDA. Dzięki naszym ciągłym inwestycjom w podstawowe technologie gier online, mamy silną pozycję z konkurencyjnego punktu widzenia, gdy zbliżamy się do startu sezonu NFL.
Zaangażowanie klientów cały czas pozostaje silne, dzięki czemu nie widzimy zauważalnego wpływu szerszych presji makroekonomicznych – stwierdził Jason Robins.
Choć statystyki dotyczące przychodów DraftKings są imponujące, to straty netto nadal pozostają wysokie. Mowa o znacznie większych stratach niż w przypadku konkurenta Rush Street, gdzie strata netto wyniosła 28,3 mln dolarów za drugi kwartał.