10.03.2008 00:00

Durex na 1500 ekranach

USA. TouchTunes promuje prezerwatywy marki Durex w 1500 automatach sprzedajacych w całych Stanach Zjednoczonych z pomocą ekranów LCD umieszczonych w tychże maszynach.

Udostępnij

 

 

 

 

 

 

 

 

USA. TouchTunes promuje prezerwatywy marki Durex w 1500 automatach sprzedajacych w całych Stanach Zjednoczonych z pomocą ekranów LCD umieszczonych w tychże maszynach.

Jako interaktywny składnik promocji, Durex – którego właścicielem jest wielonarodowy SSL International z siedzibą w Wielkiej Brytanii – sponsoruje badania prezerwatyw, gdzie między innymi zadaje się pytania konsumentom o ulubioną markę i częstotliwość użycia.

Touch Tunes CEO Art Matin powiedział: „wraz ze zdolnością dostarczania milionów wrażeń każdego dnia, nasza sieć Touch Tunes ciągle zyskuje zainteresowanie przodujących marek.

Nasze interaktywne ekrany w barch i klubach oferują markom takim jak Durex wspaniałe medium angażujące klienta w zabawny i rozrywkowy sposób”.

www.touchtunes.com

Udostępnij
S.M.

S.M.