USA. TouchTunes promuje prezerwatywy marki Durex w 1500 automatach sprzedajacych w całych Stanach Zjednoczonych z pomocą ekranów LCD umieszczonych w tychże maszynach.
Jako interaktywny składnik promocji, Durex – którego właścicielem jest wielonarodowy SSL International z siedzibą w Wielkiej Brytanii – sponsoruje badania prezerwatyw, gdzie między innymi zadaje się pytania konsumentom o ulubioną markę i częstotliwość użycia.
Touch Tunes CEO Art Matin powiedział: „wraz ze zdolnością dostarczania milionów wrażeń każdego dnia, nasza sieć Touch Tunes ciągle zyskuje zainteresowanie przodujących marek.
Nasze interaktywne ekrany w barch i klubach oferują markom takim jak Durex wspaniałe medium angażujące klienta w zabawny i rozrywkowy sposób”.
S.M.
Więcej Automaty
Drugie kasyno online coraz bliżej? Po słowach ministra pojawiają się kolejne potwierdzenia
Minister Aktywów Państwowych Wojciech Bałczun oficjalnie przyznał, że Totalizator Sportowy rozważa uruchomienie nowych kasyn internetowych pod innymi markami. To pierwsze potwierdzenie na tak wysokim szczeblu, że Total Casino nie musi pozostać jedyną państwową marką w segmencie legalnego hazardu online.