USA. TouchTunes promuje prezerwatywy marki Durex w 1500 automatach sprzedajacych w całych Stanach Zjednoczonych z pomocą ekranów LCD umieszczonych w tychże maszynach.
Jako interaktywny składnik promocji, Durex – którego właścicielem jest wielonarodowy SSL International z siedzibą w Wielkiej Brytanii – sponsoruje badania prezerwatyw, gdzie między innymi zadaje się pytania konsumentom o ulubioną markę i częstotliwość użycia.
Touch Tunes CEO Art Matin powiedział: „wraz ze zdolnością dostarczania milionów wrażeń każdego dnia, nasza sieć Touch Tunes ciągle zyskuje zainteresowanie przodujących marek.
Nasze interaktywne ekrany w barch i klubach oferują markom takim jak Durex wspaniałe medium angażujące klienta w zabawny i rozrywkowy sposób”.

S.M.
Więcej Automaty
Rekordowe wpływy z podatków od gier do budżetu państwa
Ministerstwo Finansów opublikowało dane za I kwartał 2025 r., z których wynika, że wpływy z podatku od gier są na rekordowym poziomie - 1,485 miliarda zł.



