Duża zmiana w STS. Odejdzie jedna z najważniejszych osób
Paweł Rabantek od lat związany jest z branżowym liderem rynku – STS. Od lipca 2017 roku pełni funkcję Chief Marketing Officer. Wcześniej pracował jako specjalista do spraw komunikacji.
Z informacji portalu „Interplay.pl” wynika, że nadszedł czas na zmiany i Rabantek zakończy pracę w STS.
Nasze informacje potwierdził sam Rabantek. – Potwierdzam, że postanowiłem odejść z STS, by – po realizacji kampanii jesiennej – skupić się na nowych wyzwaniach poza strukturami bukmachera. Przez ponad 11 lat w STS, wraz z zespołem marketingu, zbudowaliśmy najsilniejszą markę na rynku. Potwierdzają to wyniki realizowanych badań, a efektem są wyjatkowe wyniki biznesowe. Tegoroczne rezultaty również są znakomite. Jestem pewien, że firma będzie czerpać przez kolejne lata z tego, co – jako marketing – zrealizowaliśmy – powiedział i dodał:
– Obecnie skupiam się na wprowadzeniu kampanii jesiennej, która będzie moim ostatnim dużym wyzwaniem w STS. Bedzie ona czymś zupełnie nowym i znacząco pomoże firmie w realizacji obranego kierunku – ujawnił Rabantek.