Duże zmiany w dziale marketingu TOTALbet
Od oficjalnego startu TOTALbet minęło raptem kilka miesięcy, a w firmie dochodzi już do pierwszych zmian. Jest źle, czy jednak oczekiwania są znacznie większe?
Z początkiem października do firmy przyszedł (a raczej został dokonany wewnątrzbranżowy transfer) Adrian Furmańczyk, który objął stanowisko Menadżera ds. marketingu. Przypomnijmy, że wcześniej pracował m.in w LVBET i forBET, gdzie z powodzeniem udało mu się przeprowadzić kilka ciekawych akcji. To właśnie za jego obecności w LVBET powstał brandowy portal Łączy Nas Pasja.
Na kolejne ruchy nie trzeba było długo czekać, bo ledwie miesiąc później swoją misję w roli Dyrektora ds. marketingu zakończył Maciej Tylkowski. Czy ktoś nowy przyjdzie na jego miejsce, czy raczej awansuje ktoś wewnątrz struktur? Tego nie wiemy.
Można się tylko zastanawiać, czy faktycznie zmiany są podyktowane tym, że oczekiwania były znacznie większe, czy jednak włodarze firmy nie do końca wiedzą co robią.
TOTALbet mimo cichego startu uzbierał sporo rejestracji już w pierwszym tygodniu, w dużej mierze za sprawą freebeta w kwocie 25 zł. Tego typu promocje zawsze przyciągają zainteresowanych klientów, którzy wspominają o niej swoim znajomym i rodzinie.
Firma od samego początku również mocno stawia na E-sport. Warto przypomnieć ich obecność na Meet Point w Warszawie oraz na Games Clash w Gdyni. Dużym wydarzeniem było również ogłoszenie Andrzeja Twarowskiego, Morgena i Kubika ambasadorami firmy TOTALbet.
Jeśli chodzi o współprace z portalami to na ten moment TOTAL został sponsorem Legia.net, Realmadryt.pl i Epicplayz.pl.
Działania afiliacyjne pomimo wcześniejszych planów utworzenia własnej komórki zostały odgórnie powierzone firmie Afilo, która wchodzi w skład grupy ZPR, ale ich wysiłki nie przynoszą większego rezultatu.
Kto obejmie stery w dziale marketingu? W którą stronie popłynie imperialny statek Zbigniewa Benbenka? Jesteśmy tego ciekawi!
Szukasz do nas kontaktu? Napisz na – kontakt@interplay.pl