Bukmacherka 26 sierpnia 2024

„Emocje. Bardziej”. Nowa kampania STS

autor: redakcja
26 sierpnia to niezwykle ważna data dla STS. To początek nowej kampanii wizerunkowej i nowego hasła: "Emocje. Bardziej". Jest to przełomowy krok w komunikacji marki podkreślający przez pryzmat sztandarowych produktów i promocji, że STS zapewnia klientom najlepsze doświadczenia z gry.

Nowe hasło kampanii: „Emocje. Bardziej” staje się jednocześnie nowym kierunkiem marki, który eksponuje zaangażowanie STS w dostarczanie klientom unikalnych i emocjonujących przeżyć.

Zmieniona komunikacja brandu wynika z nowej strategii firmy. Kampania skupia się na komunikacji poprzez produkt, a nie jak dotychczas, na benefitach i barierach właściwych dla całej kategorii – co miało silne uzasadnienie na mniej rozwiniętym rynku. Takie działania przez ostatnie lata przełożyły się wydatnie na świetne wyniki biznesowe. Osiągnięte rezultaty stanowią mocny fundament pod nowy sposób komunikacji. Obecnie klient jest bardziej świadomy, a dzięki temu komunikacja oparta o produkt jest kolejnym krokiem, który umocni STS na pozycji lidera branży –  powiedział Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.

Nowe spoty wizerunkowe oddają ducha nowoczesności i trendsetterstwa, z jakimi marka konsekwentnie się utożsamia. Dodatkowym ważnym elementem nowej platformy komunikacyjnej STS widocznym w kampanii jest rozwój największej społeczności graczy w Polsce, poprzez dostarczanie wielu funkcji z zakresu social bettingu. Jeden ze spotów podkreśla także, że największą siłą każdej drużyny są jej kibice i nie inaczej jest w przypadku Reprezentacji Polski, której STS jest wieloletnim sponsorem.

Nowa platforma komunikacyjna STS to odważny krok, który odpowiada na zmieniające się potrzeby naszych klientów, a także skutecznie wyróżnia brand na tle rosnącej konkurencji. Kampanią „Emocje. Bardziej” podkreślamy liderskie DNA markiCieszymy się również, że dzięki ścisłej współpracy wielu wspaniałych zespołów kreatywnych udało nam się stworzyć produkcję na światowym poziomie – dodał Mateusz Pszonka, Head of Content w STS.

Kampania „Emocje. Bardziej” będzie obecna na największych portalach internetowych, w telewizji, na platformach VOD, a także w mediach społecznościowych i na YouTube. W ramach kampanii powstały spoty o różnej długości – od 5 do 30 sekund – wykorzystujące zaawansowaną technologię CGI, która dodaje produkcjom nowoczesności i dynamiki. Komunikacja obejmie również lokale stacjonarne STS oraz stadiony piłkarskie drużyn sponsorowanych przez markę. Wychodząc poza tradycyjne ramy, STS zaplanował też liczne aktywacje i akcje skierowane do kibiców, przy współpracy z popularnymi influencerami.

fot. STS

Dodaj komentarz