Enada Rzym zakończona
W Rzymie zakończyła się 34 edycja wystawy Enada. "Jesteśmy usatysfakcjonowani wynikiem wystawy, jak i również przeprowadzonymi akcjami promującymi wystawę" -mówi dyrektor generalny targów Piero Venturelli.<br />
W Rzymie zakończyła się 34 edycja wystawy Enada. Do wiecznego miasta zjechało ponad 200 wystawców w tym 13 firm z Azji. Trwające 4 dni targi odwiedziło 9,217 wystawców, z czego 860 przyjechało z za granicy. Wynik ten daje ogólnie 3,4% wzrost liczby odwiedzających porównując z rokiem poprzednim.
„Jesteśmy usatysfakcjonowani wynikiem wystawy, jak i również przeprowadzonymi akcjami promującymi wystawę” – mówi dyrektor generalny targów Piero Venturelli.
W dzień otwarcia swoje przemowy wygłosili m. in. Eduardo Antoja – przewodniczący Euromatu, Francesco Tolotti – wice przewodniczący 6 komisji Izby Deputowanych oraz prezes SAPAR – Paolo Dalla Pria.
Enada Rzym zajmowała w centrum wystawienniczym „Fiera di Roma” trzy hale, nr. 22, 23 i 24 na łącznej powierzchni 20.000 m2. Wystawa trwała od 12 do 15 października.
Swoje stoiska miały firmy m. in. z Polski, Hiszpanii, Belgii, Danii, Portugalii i Indii. O firmach z Polski (Magic Play, Ambasada, o tych mamy informacje) napiszemy w najbliższym czasie.
Targom towaryszyły liczne konferencje i seminaria podczas, których dyskutowano na następujące tematy:
– Systemy Autoryzacji
– Procedury i licencje dla branży rozrywkowej.
– Fiskus i opodatkowanie w sektorze automatów.
– Organizacja korporacyjna: Obowiązki pionu administracyjnego i kontrola przedsiębiorstwa
– Warunki prawne ochrony i ochrony prywatności
– Rola branży automatów w punktach sprzedaży i ochrona graczy
Na ostatnim seminarium byli obecni m. in. przedstawiciele SAPAR, którzy zdecydowanie odcieli się od pomysłów skrócenia czasu gry i zwiększania kosztów działalności z tym się wiążących. Dyskusja skupiła się na relacjach producentów z operatorami oraz ewoluujących w tej chwili we Włoszech przepisach, a w szczególności -paragrafie 6a, który wkrótce wejdzie w życie,wyrażając nadzieję, że zmiany wyjdą wszystkim na lepsze.
O zmianach we włoskim prawie będziecie mogli poczytać wkrótce na portalu interplay.pl oraz w grudniowym wydaniu Interplay.
Podczas inauguracyjnego dnia targów, zaprezentowano również nowe hasło reklamowe, które towarzyszyć będzie przyszłorocznej wystawie: Największy na świecie salon rozrywki”