ETOTO z kolejną odsłoną kampanii „Na grubo”, tym razem na Mundial
Nowa kampania reklamowa ETOTO, polskiego legalnego bukmachera, jest kontynuacją linii kreatywnej rozpoczętej przez markę w sierpniu tego roku. Hasło przewodnie „Na grubo” nawiązuje do atrakcyjności bardzo popularnej w ofercie marki promocji potrojenia pierwszego depozytu klienta bez obrotu. Jakby tego było mało, teraz ETOTO idzie o krok dalej. Bonusy bez obrotu są dla wszystkich. Grubiej już się nie da. ETOTO w swoim stylu wyznacza trendy, marce nie brakuje odwagi do wdrażania nowatorskich rozwiązań.
Najnowsza kampania ETOTO na Mundial utrzymana jest w piłkarskim stylu, ale wyróżnia się odważnym podejściem, które przełamuje tradycyjne schematy i skojarzenia. W spotach wideo nie brakuje dynamicznych ujęć i charakterystycznych cięć znanych z najpopularniejszych klipów sportowych. Całość przeplatają sceny pełne nieoczywistego humoru. W koncepcji kreatywnej nowych spotów reklamowych postawiono na dynamikę, tu wszystko dzieje się szybko. Piłki wirują i potrajają się niczym bonusy, Ambasadorzy marki momentami tracą głowę, a czasem mają tych głów aż za dużo. Jest to nawiązanie do cech wyróżniających ofertę ETOTO.
– Jako lider na rynku w niestandardowych pro klienckich promocjach, w ETOTO Mundial świętujemy na grubo i bonusy bez obrotu mamy dla wszystkich graczy. Specjalnie na Mistrzostwa przygotowaliśmy dedykowaną promocję dla nowych klientów. Każdej osobie, która zarejestruje się na etoto.pl lub w aplikacji mobilnej, potroimy pierwszy depozyt do kwoty 200 zł, a także zaproponujemy dodatkowy bonus w wysokości do 1000 zł od drugiego depozytu. I to wszystko bez obrotu! – Marta Gałuszka, Brand Communication Manager ETOTO
Kluczowym wyzwaniem była czytelna i jasna ekspozycja promocji: potrojenie pierwszego depozytu, bonusy bez obrotu dla wszystkich graczy, a także specjalna promocja na Mundial „+1000 zł na start dla nowych graczy”. Osiągnięto to poprzez zastosowanie różnorodnych powtórzeń głównych wyróżników oferty ETOTO oraz licznych hiperboli i zabawy typografią.
– W ETOTO lubimy iść pod prąd i wyznaczać trendy. Nasza komunikacja jest mocna, wyrazista, wyróżniająca się, ale jednocześnie pełna nieoczywistego humoru. Hiperbole zawarte w spotach reklamowych prezentują różnorodną i atrakcyjną ofertę ETOTO na Mundial. Skoro nawet Ambasadorzy marki tracą głowy dla naszych bonusów bez obrotu, to musi być grubo. – Marta Gałuszka, Brand Communication Manager ETOTO
Kampania będzie emitowana w telewizji oraz internecie, w tym w social mediach, przez okres listopada i grudnia, z natężeniem w czasie trwania Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Katarze. W kampanii wzięli udział Ambasadorzy ETOTO: Mateusz Borek – komentator sportowy, którego usłyszymy w telewizji podczas transmisji z meczów w Katarze, Artur Wichniarek – były piłkarz i ekspert sportowy oraz Edward Durda – aktor i komentator sportowy.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Śmiało!. Spot wyreżyserował Mikołaj Sadowski, a realizacją i produkcją spotów reklamowych zajął się dom produkcyjny Highnoon.