10.11.2024 18:10

Europejski Szczyt Sigma już w dniach 11-14 listopada

Ivan Kraynov, współzałożyciel Boomerang Partners, inwestor i lider innowacji w 10. jubileuszowym wydaniu SiGMA Europe Magazine opowiedział szczegółowo o maltańskiej konferencji SiGMA Europe 2024, która odbędzie się w dniach 11-14 listopada z udziałem Boomerang Partners. Interplay.pl jest patronem tego wyjątkowego wydarzenia.

Udostępnij
Interplay.pl Partnerem Medialnym SiGMA Europe 2024

W wywiadzie Kraynov opowiedział o imponującym wzroście biznesu firmy, zmieniających się trendach w branży i rozwoju programu partnerskiego.

Kraynov wspomniał o znaczących wydarzeniach, partnerstwach z najlepszymi klubami sportowymi i influencerami: – Część bukmacherska naszej działalności wzrosła 5-krotnie w ciągu ostatniego roku, a segment gier hazardowych – 2-krotnie. Wprowadziliśmy nowe produkty obejmujące 25 GEO, nawiązaliśmy współpracę z AC Milan i Alishą Lehmann. Te punkty naprawdę zdefiniowały koncentrację Boomerang Partners na ruchu zakładów sportowych w tym roku i planach na przyszłość – powiedział i dodał:

Nasze podejście polega na wyprzedzaniu gry, a robimy to, wykorzystując analizę danych i dostosowując się do globalnych trendów. Koncentrując się na tych trendach i stale poszerzając naszą ofertę produktów, nie tylko nadążamy za nimi, wyznaczamy tempo i dostarczamy to, czego szukają nasi globalni odbiorcy – podkreślił.

Jeśli chodzi o pojawiające się trendy, Kraynov podzielił się spostrzeżeniami na temat transformacji branży: – Odpowiedź leży w przesunięciu w kierunku gier mobilnych, integracji blockchain dla bezpiecznych i przejrzystych transakcji oraz rosnącej popularności mini-gier, takich jak crash games, które utrzymują zaangażowanie użytkowników. Jednocześnie coraz więcej krajów odchodzi od międzynarodowych licencji na rzecz przepisów krajowych, tworząc nowe możliwości na rynkach wschodzących w Ameryce Łacińskiej, Afryce i Azji Południowo-Wschodniej. To ekscytujący czas pełen możliwości. Ale ważne jest, aby być wrażliwym na tę chwilę.

Mówiąc o rozwoju programu Boomerang Partners, Ivan Kraynov powiedział: – Postrzegamy nasz program partnerski, Boomerang Partners, jako coś więcej niż tylko biznes – chodzi o budowanie prawdziwych, długotrwałych partnerstw. Wierzymy, że przejrzystość, wzajemny szacunek i zaufanie są fundamentami każdej udanej współpracy. Ubiegły rok był ogromnym krokiem naprzód. Wypłaciliśmy naszym partnerom ponad 50 milionów euro i każdego miesiąca przyjmowaliśmy ponad 15 tysięcy nowych depozytów. Naszą misją jest zbudowanie najlepszego programu partnerskiego w Europie, w którym pracownicy są priorytetem, a partnerzy są szczęśliwi i odnoszą sukcesy.

SiGMA Europe 2024, która odbędzie się w dniach 11-14 listopada. Interplay.pl jest patronem tego wyjątkowego wydarzenia.

Udostępnij
redakcja

redakcja