Event jako promocja firmy
W jakich branżach eventy są najbardziej potrzebne. Jak zorganizować dobry event.
Event jako forma promocji firmy
W jakich branżach eventy są najbardziej potrzebne?
Seweryn Jakubiec: Nie ma reguły. Jest bardziej prawdopodobne, że konferencję dla pracowników sprzedaży zorganizuje duży koncern z branży dóbr szybko zbywalnych, a producent papierosów — cykl imprez klubowych. Jednak z pozoru mało istotny wyjazd motywacyjny zorganizowany dla kilkunastoosobowej firmy może się okazać świetnym elementem motywującym i scalającym zespół. Dlatego ważne, by klient i agencja znali cele, jakie event ma osiągnąć i dobrali właściwą formę. Coraz więcej firm dostrzega, że eventy cieszą się ogromnym uznaniem konsumentów. To doskonała okazja do zetknięcia się bezpośrednio z marką i doświadczania jej „wszystkimi zmysłami”. Wydarzenie musi jednak nieść ze sobą coś więcej niż tylko wspomnienia darmowego alkoholu i ładnych hostess. Choć czasami nawet tylko takie skojarzenia z marką mogą klienta w pełni satysfakcjonować.
czytaj cały artykuł….