18.03.2007 00:00

Family Bowling

Koncern Namco/Bandai dostał licencję kanadyjskiej firmy Universal Space (UNIS) na dystrybucję i sprzedaż automatu redemption Family Bowl 2.

Udostępnij

Koncern Namco/Bandai dostał licencję kanadyjskiej firmy Universal Space (UNIS) na dystrybucję i sprzedaż automatu redemption Family Bowl 2. Jest to zezwolenie dla Namco USA i Namco Europe na sprzedaż Family Bowl na całym świecie. Zgodnie z porozumieniem Namco USA od tej chwili posiada prawa sprzedaży tej maszynki na USA, Kanadę, Meksyk, Środkową i Południową Amerykę, z kolei Namco Europe może zajmować się handlem FB2 w Wielkiej Brytanii, w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Rosji.
Family Bowl 2 to ciekawe połączenie kręgli i gry wideo. Rzucamy małą kulką po fragmencie prawdziwego toru zakończonego monitorem. Naszpikowany elektroniką tor wykrywa prędkość, kierunek i siłę uderzenia kuli przekładając te wartości na obraz kręgli znajdujący się na ekranie. Celne uderzenia premiowane są biletami wymienialnymi na nagrody.
Automat ma kilka niewątpliwych zalet. Pierwsza to mały rozmiar. Wejdzie wszędzie tam, gdzie nie zmieści się nawet najkrótszy tor bowlingowy. Druga to prostota i łatwość gry. Radzą sobie z nim nawet najmłodsze dzieci. Trzecia, to niska, w porównaniu z torami bowlingowymi, cena.
Universal Space (UNIS) to kanadyjska firma z Markham w Ontario założona w 1993 roku. Firma startowała jako mała spółka, a obecnie zatrudnia ponad 1000 pracowników. Szybki wzrost produkcji UNIS zawdzięcza swoim chińskim partnerom i chłonnemu chińskiemu rynkowi. Nic zatem dziwnego, że koncern Namco/Bandai zdobył od UNIS’a prawa do sprzedaży Family Bowl 2 praktycznie na całym świecie, poza Chinami.
Na zdjęciu: Family Bowl 2 na stoisku Namco/Bandai na ATEI w Londynie.

Udostępnij
W.B.

W.B.