Fanatics stawia na zakłady sportowe
Oddział Fanatics Betting and Gaming należący do giganta odzieży sportowej Fanatics stał się pierwszym operatorem zakładów sportowych, który otworzył swój punkt retail na stadionie National Football League (NFL).
Historyczne otwarcie
Jest to wyjątkowe wydarzenie dla całej grupy. Zlokalizowany w FedExField w Maryland, który jest domem Washington Commanders, obiekt jest bowiem jednocześnie pierwszym przedsięwzięciem Fanatics na rynku zakładów sportowych. Co więcej, jest to także równoznaczne z wejściem Fanatics do stanu Maryland.
Obiekt o powierzchni przeszło 450 metrów kwadratowych obejmuje osiem stanowisk bukmacherskich, 21 samoobsługowych punktów, dwie ściany wideo LED, 38 monitorów telewizyjnych i restaurację z pełnym zakresem usług.
– Nasz pierwszy, sąsiadujący bezpośrednio ze sklepem Commanders, punkt detaliczny jest fizyczną reprezentacją tego, co Fanatics może dostarczyć fanom sportu w całej Ameryce Północnej – powiedział Ari Borod, dyrektor biznesowy Fanatics Betting and Gaming.
Wielkie plany Fanatics
Fanatics wydało w ostatnich tygodniach szereg ważnych ogłoszeń dotyczących planów ekspansji grupy w Stanach Zjednoczonych.
Fanatics już dawno ogłosiło swoje zamiary wejścia w świat zakładów sportowych. Grupa wystąpiła o licencję w Nowym Jorku jeszcze w 2021 roku, natomiast w zeszłym roku otworzyła dział zakładów i gier oraz dokonała wielu zatrudnień z tym związanych. Również w ostatnim czasie Fanatics wystąpiło o szereg licencji. Oprócz Maryland, marka otrzymała również licencję na działalność w Massachusetts i Ohio.