06.03.2023 16:33

FanDuel oficjalnym partnerem MLB na Amerykę Północną

FanDuel – dominujący na amerykańskim rynku operator należący do Flutter Entertainment – poinformował o nawiązaniu partnerstwa z Major League Baseball, dzięki któremu wiodący bukmacher w branży stanie się wyłącznym oficjalnym partnerem MLB w obszarze zakładów sportowych.

Udostępnij
FanDuel oficjalnym partnerem MLB na Amerykę Północną

Zwiększyć zaangażowanie kibiców

FanDuel zyska tym samym prawo do używania oficjalnej marki i oznaczeń MLB zarówno w swoich produktach, w tym na platformach FanDuel Sportsbook, Daily Fantasy i FanDuel Faceoff, jak i w swoich kampaniach marketingowych. Przypomnijmy, że operator współpracował już z Major League Baseball od 2019 roku jako autoryzowany operator gier ligi.

– Jako jeden z najlepszych bukmacherów w USA, FanDuel pozostaje również liderem w zakresie innowacyjnych możliwości angażowania fanów. Jednocześnie niezmiennie przypomina także o tym, jak ważne jest robienie tego w sposób odpowiedzialny — powiedział Kenny Gersh, wiceprezes wykonawczy MLB ds. rozwoju mediów i biznesu. – Zaangażowanie fanów oraz odpowiedzialny hazard to również nasze priorytety. Sprawia to, że FanDuel jest dla nas naturalnym partnerem w zakresie zakładów sportowych – dodaje Gersh.

Począwszy od tego sezonu, FanDuel sprawi, że oglądanie meczów i obstawianie zakładów stanie się zdecydowanie bardziej wygodne. Zarówno za pośrednictwem aplikacji bukmacherskiej FanDuel, jak i na platformie FanDuel OTT FanDuel+ śledzić będzie można od teraz jeden darmowy mecz rozgrywek dziennie.

Obiecujące perspektywy

Partnerstwo stworzy również dla MLB i FanDuel nowe możliwości współpracy przy projektach dla innych partnerów obu firm. Co więcej, pozwoli ono także na dostarczenie konsumentom nowych, innowacyjnych produktów.

– Fani baseballu wykazują się ogromnym zaangażowaniem, dlatego cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Major League Baseball. Nasz zespół z dumą zaprezentuje markę FanDuel podczas meczów MLB transmitowanych w całym kraju. Z pewnością pomoże to także ulepszyć ogólną narrację wokół gier – powiedział Christian Genetski, prezes FanDuel Group. – Nie możemy już doczekać się współpracy z MLB w zakresie innowacji i rozwoju produktów bukmacherskich, które dadzą kibicom możliwość zafundowania sobie dodatkowych wrażeń w trakcie trwania sezonu – skwitował Genetski.

 

Udostępnij
Mateusz Mazur

Mateusz Mazur