Ogolna 28 października 2022

FanDuel zawarł umowę ze Sportradar w sprawie NBA

Operator FanDuel, należący do Flutter Entertainment, zawarł długoterminową umowę ze Sportradar w sprawie dostarczania oficjalnych danych z National Basketball Association, czyli NBA. 

Długoterminowa umowa

Kontrakt obowiązywać będzie do końca sezonu 2030/2031. W ramach porozumienia, operator FanDuel, który całkiem niedawno ruszył z nową siecią telewizyjną i platformą OTT, zagwarantował sobie dostęp do szerokich danych NBA oraz dodatkowych usług, które będą znajdować się na platformie bukmacherskiej FanDuel.

Ponadto operator zgodził się również przedłużyć pierwotną umowę dotyczącą głównych danych, która obowiązywała od sierpnia 2021 roku. Sportradar pozostanie preferowanym dostawcą danych i kursów dla operatora. Tym krokiem FanDuel oraz Sportradar chcą zapewnić klientom lepsze wrażenia z zakładów sportowych. Firma należąca do Flutter Entertainment stanie się także pierwszym operatorem w Ameryce Północnej, który wykorzysta oficjalne dane NBA Sportradar, po ogłoszonej w listopadzie 2021 roku, przełomowej współpracy FanDuel z NBA.

Wyjątkowy partner

Tak o współpracy z FanDuel wypowiedział się prezes Sportradar Carsten Koerl – Jako największy operator w Ameryce Północnej, FanDuel jest wyjątkowym partnerem, który ufa naszym produktom i usługom. Cieszymy się, że możemy dalej rozwijać nasze relacje z tym operatorem. Mamy nadzieję, że ten sposób rozwinie rynek zakładów sportowych w USA. Ta umowa pokazuje wartość naszej strategii w dostarczaniu produktów.

Umowę skomentował także prezes FanDuel, Christian Genetski: – Najważniejszym priorytetem FanDuel jest zapewnienie naszym klientom najwyższej jakości produktów. Kiedy zawarliśmy tę umowę, niezwykle ważne było, aby nasze zaangażowanie w koszykówkę NBA i jej oficjalne dane były powiązane ze znacznym reinwestowaniem w innowacje i ulepszenia produktów, które zapewniają FanDuel. Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą długoterminową współpracę z firmą Sportradar, ponieważ ich kompleksowe dane są kluczowym elementem udanej obsługi klienta.