FansUnite chce się promować przez Premier League
Leicester City FC, klub występujący w Premier League, podpisał kontrakt z kolejną firmą z branży hazardowej.
Tym razem mowa o FansUnite, która ma siedzibę w Vancouver. Jej celem jest „zrewolucjonizowanie branży bukmacherskiej poprzez wykorzystanie technologii blockchain”.
Dołączając do „The Foxes” jako oficjalny partner sezonu 2018/19, FansUnite informuje, że ma zamiar wprowadzić protokół bukmacherski w tym roku, „z operatorami z całego świata mogącymi zaoferować graczom niższe opłaty i zwiększoną możliwość zysku dla osób fizycznych”.
FansUnite ma współpracować z klubem, aby rozpocząć serię promocji na King Power Stadium. Weźmie też udział w kolejnych kampaniach marketingowych w całej Anglii.
Darius Eghdami, dyrektor generalny FansUnite, stwierdził: – Leicester City jest jedną z czołowych marek w całej piłce nożnej, będąc jednym z sześciu klubów, które wygrały Premier League od jej powstania w 1992 roku.
– Są na czele wprowadzania nowych technologii, chcąc poprawić wydajność piłkarzy, ale i zaangażowanie fanów – dodał.
Na platformie FansUnite ma zostać dodana dodatkowa liczba specjalnych promocji dla wszystkich fanów piłki nożnej.
Jonathan Gregory, dyrektor handlowy w Leicester City, uzupełnił: – Z dumą witamy firmę FansUnite w naszej rodzinie partnerów. Podzielają naszą wiarę w siłę futbolu, aby przyciągnąć kibiców, czy to na King Power Stadium, czy na całym świecie.
– FansUnite to innowacyjna marka, która chce zapewnić transparentność i współpracę z branżą. Cieszymy się, że możemy być częścią tej podróży – zakończył.