Kupno takich marek jak Costa Bingo, City Bingo i Sing Bingo kosztowało operatora "888" aż 18 milionów funtów. Pierwsza transza jaką musi zapłacić firma hazardowa wyniesie 12 milionów funtów, a druga 6 milionów funtów, która zostanie uregulowana we wrześniu.
– Grupa nadal realizuje przyjętą strategię ekspansji na globalnych rynkach regulowanych, która jest wspierana przez inicjatywy rozwoju organicznego… Jesteśmy przekonani, że konsolidacja tych marek w naszym obecnym portfolio B2C zapewni synergię i możliwości rozwoju poprzez zastosowanie pełnego zakresu podstawowych możliwości. Mam na myśli tutaj takie aspekty jak zarządzanie produktami, marketing i relację z klientem – powiedział dyrektor generalny "888", Itai Pazner.
Cóż, przejęcie tak znanej marki jak Costa Bingo musi budzić respekt, ale trudno się temu dziwić. W końcu Pazner już jakis czas temu mówił, że "888" zamierza dokonać kilku dużych przejęć.
BB
Więcej Ogolna
LOTTO nowym partnerem tytularnym. Natychmiastowe zmiany w klubie z Puław
Synergia biznesu i sportu to kluczowy element strategii wizerunkowej wielu krajowych marek, a współpraca Totalizatora Sportowego z klubem piłki ręcznej z Puław jest tego najnowszym dowodem. Właściciel marki LOTTO podpisał umowę partnerską, która obowiązywać będzie do końca sezonu 2025/26, wprowadzając istotne zmiany w identyfikacji wizualnej drużyny występującej w Superlidze.