Flipper w reklamie
Warszawa. Telewizyjna kampania reklamowa Electro World w animowanej konwencji gry Pinball prezentuje warszawskie sklepy tej firmy.
W TVP Warszawa ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Electro World o zasięgu lokalnym. Akcja promuje możliwość rozłożenia płatności na 10 rat bez oprocentowania.
Telewizyjna kampania reklamowa Electro World w animowanej konwencji gry Pinball prezentuje warszawskie sklepy tej firmy. Towarzyszy temu informacja, że do końca czerwca płatność za każdy towar można w nich rozłożyć na 10 rat bez oprocentowania.
poleć znajomemuPoleć artykuł drukujWersja do druku kanały rssKanały RSS
Wirtualnemedia.pl > Wiadomości > Reklama > Kampanie reklamowe
Electro World w TVP Warszawa: Zdecyduj z nami! (wideo)
2009-06-18 rozmiar tekstu: A A A
W TVP Warszawa ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa Electro World o zasięgu lokalnym. Akcja promuje możliwość rozłożenia płatności na 10 rat bez oprocentowania.
Telewizyjna kampania reklamowa Electro World w animowanej konwencji gry Pinball prezentuje warszawskie sklepy tej firmy. Towarzyszy temu informacja, że do końca czerwca płatność za każdy towar można w nich rozłożyć na 10 rat bez oprocentowania.
Akcja jest prowadzona w TVP Warszawa, obejmując swoim zasięgiem środkową i południową część województwa mazowieckiego, północną część województwa świętokrzyskiego oraz wschodnią część województwa łódzkiego. Kreację kampanii – zaplanowanej od 17 do 21 czerwca – przygotowała agencja reklamowa DSK, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Wirtualne Media
Więcej Automaty
Michael Caselli dla Interplay.pl: Nasza branża jest ofiarą własnego złego PR
Michael Caselli to legenda branży gamingowej. Jest osobą odpowiedzialną za najważniejsze konferencje branżowe ICE oraz iGB. Oba wydarzenia w tym roku przeszły duże zmiany i to właśnie o tych zmianach, ale także o trendach w biznesie i sytuacji na polskim rynku, udało nam się porozmawiać z nim podczas Prague Gaming&Tech…



